حضور ۱۵ هزار نیروی نظامی و بسیجی در مناطق سیل‌زده گلستان برای کمک به بازسازی خانه‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: حدود ده هزار نفر از نیرو‌های مسلح و حدود پنج هزار نفر نیروی بسیجی برای کمک به مردم سیل‌زده در منطقه هستند.

هادي نيوز: حجت‌الاسلام جعفر رعایتی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت: پس از باران سیل‌آسا در استان که سبب شد خانه‌ها و اراضی کشاورزی بسیاری از مردم دچار خسارت شود، مردم سعی کردند که به یکدیگر کمک کنند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها در خط مقدم کمک به مردم بوده و هستند، گفت: سپاه و بسیج نیز از همان لحظه‌های نخست به کمک مردم شتافتند. به ویژه بعد از دستور مقام معظم رهبری که فرموده بودند نیرو‌های مسلح به کمک مردم بیایند، از همان روز شاهد حضور گروه‌های بسیار زیادی از نیرو‌های نظامی و بسیجی در منطقه هستیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوای استان ادامه داد: طبق اعلام سرلشکر باقری حدود ده هزار نفر از نیرو‌های مسلح و حدود پنج هزار نفر نیروی بسیجی برای کمک به مردم سیل‌زده در منطقه هستند.
حجت‌الاسلام رعایتی بیان داشت: در کنار قایق‌های مردم در مناطق سیل‎زده، قایق‌های سپاه و ارتش نیز وجود دارد و در حال کمک به مردم است. اکنون بیل‌های مکانیکی، بلودوزر و سایر امکانات مهندسی سپاه در منطقه مستقر است.

وی عنوان کرد: مردم منطقه می‌گویند از روزی که سیل آمد تا الان حضور سپاه را پررنگ دیدیم. وقتی آب‌گرفتگی تمام شد و مردم برگشتند تازه ابتدای مشکلات آنان خواهد بود سپاه آنجا هم در کنار مردم است و با تمام امکانات و قوا برای بازسازی خانه‌های مردم کمک خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.