امیر حاتمی در صحن علنی مجلس:

سلاح تحریم آمریکا قابلیت شلیک به هدف را از دست داده است

وزیر دفاع گفت: اقدامات دولتمردان آمریکایی در مقابل جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد و گویای این واقعیت است که سلاح تحریم آمریکا قابلیت شلیک به هدف را از دست داده است.

هادی نیوز:  در جلسه نوبت عصر روز (سه‎شنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی که با محوریت بررسی طرح حمایت از سپاه و اقدام متقابل با اقدامات ضدایرانی آمریکایی‎ها تشکیل شده است، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در موافقت با کلیات این طرح اظهار داشت: آمریکایی‎ها ظرف مدت ۲ سال آخر، ۲۶ نوع تحریم‌ ضدایرانی را در دستورکار قرار دادند که خروج آنها از برجام و تروریست خواندن سپاه از جمله اقدامات آنهاست.

وی افزود: اقدامات دولتمردان آمریکایی در مقابل جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد و گویای این واقعیت است که سلاح تحریم آمریکا قابلیت شلیک به هدف را از دست داده است.

امیر حاتمی با اشاره به همکاری مجلس در خصوص تدوین بودجه دفاعی کشور از نمایندگان برای انجام این امر مهم قدردانی کرد.

وی با توجه به دشمنی دولتمردان آمریکایی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‎ها در دشمنی با ایران بک هدف مهم و بزرگ را دنبال می‌کنند و آن هم مورد هدف قرار دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی است، اما به لطف خداوند هر زمان که آمریکایی‎ها هر یک از عرصه‎های کشور ما را مورد هدف قرار دادند، ما در آن عرصه قدرتمندتر شدیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح و به خصوص سپاه، در هر مرحله که مورد تهدید دشمنان قرار گرفته‌اند، به خودکفایی و قدرت بیشتری دست پیدا کرده‎اند،گفت: سپاه یک نهاد دفاعی مهم و تاثیرگذار است که ما به آن افتخار می‎کنیم و برای حفظ و ارتقای امنیت کشور و حمایت از مردم بی‌پناه و مظلوم منطقه، دوشادوش ارتش پرافتخار   نقش موثری ایفا کرده که همین مسئله باعث شده تا آمریکایی‎ها در مقابل سپاه عصبانی شده و جبهه‎گیری کنند.

امیر حاتمی اقدام دولتمردان آمریکایی برای قرار دادن سپاه در لیست تروریست‎ها را اقدامی غیرقانونی و خلاف موازین بین‎المللی دانست و تصریح کرد: تروریستی خواندن سپاه به عنوان نهادی ‌که بخش مهمی از نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است، نشان از خلاف قوانین بین‎المللی عمل کردن دولتمردان آمریکایی دارد که در حقیقت بدعتی خطرناک است که برای آمریکایی‎ها می‎تواند حوادث و پیامدهای ناگواری در پی داشته باشد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.