محسن صابر

سرلشکر سلامی فرمانده‌ای در تراز گام دوم انقلاب

انتصاب سردار سلامی در سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقطع کنونی نشانگر این است که ایران اسلامی با توجه به ماجراجویی مضحک مثلث رژیم آل‌سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا به سمت تقویت عمق بخشی استراتژیک قدرت خود، حرکت پر شتاب‌تری را شروع کرده است.

انتصاب سردار سلامی در سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقطع کنونی نشانگر این است که ایران اسلامی با توجه به ماجراجویی مضحک مثلث رژیم آل‌سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا به سمت تقویت عمق بخشی استراتژیک قدرت خود، حرکت پر شتاب‌تری را شروع کرده است. 

به طور قطع، جابجایی مدیریتی در سپاه بزرگترین تحول اخیر است و می‌توان آن را سرچشمه اتفاقات مهم دیگر تحلیل کرد. بر همین اساس، شبکه بی‌بی‌سی فارسی به قاطعيت فرمانده جديد سپاه پاسداران اعتراف کرد و گفت: [سرلشكر] حسين سلامی هميشه ترجيح می‌دهد كه به صريح‌ترين شكل ممكن نظرش را بيان كند. به‌ويژه وقتی پاي "دشمنان" و رقبای منطقه‌ای ايران وسط باشد.

فرمانده‌ای که لرزه بر حیات دشمنان انداخته است، سرداری که گفت پاسخ ما به بازرسی‌ها از مراکز نظامی "سرب داغ" است، کسی که هشدار داد اگر دشمنان دست از خباثت برندارند برد موشک‌هایمان را زیاد می‌کنیم، پاسداری که اذعان کرد اگر اسرائیل جنگ جدیدی را شروع کند محو خواهد شد و به نتانیاهو توصیه کرد شنا کردن در مدیترانه را تمرین کند و سرداری که گفت سعودی و امارات تحمل تیغ انتقام ما را ندارند. 

انتصاب سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده سپاه، افقی روشن در تراز گام دوم انقلاب است، پاسدار نخبه‌ای که دست‌کم در سه دهه اخیر در قامت یک استراتژیست باهوش و انقلابی نقش به‌سزایی در توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نفوذ در جهان اسلام ایفا کرده است.

بی شک نیروهای مختلف سپاه در دوران فرماندهی سرلشکر سلامی با حفظ آمادگی‌های کسب شده در دوران‌های قبلی با ارتقاء راهبردی توانمندی خود در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی، دکترین دفاعی و هجومی نوینی را در عرصه‌های مختلف نظامی نشان خواهد داد.

این تصمیم رهبر معظم انقلاب، پاسخ روشنی به بازی‌گوشی‌ عرصه سیاسی است، که ایران اسلامی به چنان قدرتی در دنیا رسیده که با کمترین زحمت معادلات را در بغل گوش اهریمن تغییر می‌دهد.
سرلشکر سلامی ذخیره سپاه برای گام دوم انقلاب است، که چالش دشمنان داخلی و خارجی با او سخت‌تر از گذشته خواهد بود. 
سردار سلامی فرمانده جهادی سپاه، تنها مسئول کشوری است که در سیل خوزستان بیش از ۱۲ روز در این استان حضور داشت و روزانه به شهرها و روستاهای مختلف سیل‌زده سرکشی و دستورات لازم را برای حل مشکلات مردم صادر می‌کرد.

وی استاد سخنوری و پاسخ‌های منطقی و دقیق و قاطعانه است؛ مردی که ادبیات نوین و رویکرد جوانانه‌اش در پاسداری از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی بیانگر دقت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در انتصاب او به‌عنوان فرمانده جدید سپاه است.

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی، حضور چنین فرمانده‌ای در رأس سپاه پاسداران نیاز فوری انقلاب برای اوج‌ گرفتن و پیاده‌سازی گام دوم انقلاب است. فرمانده باصلابتی که در برخورد با دشمن وتولید ادبیات نوین، استادانه بدخواهان و کینه‌توزان انقلاب اسلامی را زمین گیر کرده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.