کدخدایی:

هیچ کشوری نمی‎تواند در بازار معاملاتی نفت جهان جایگزین ایران شود

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر لغو معافیت‌های خرید متقاضیان نفت از کشورمان گفت: هیچ کشوری نمی‎تواند در بازارهای معاملاتی نفت جهان جایگزین ایران شود.

هادي نيوز: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر لغو معافیت‌های خرید متقاضیان نفت از کشورمان اظهار داشت: آمریکایی‎ها یکی از مهم‎ترین و بزرگ‎ترین ابزاری که برای رسیدن به اهدافشان در خصوص تحت فشار گذاشتن کشورمان دنبال می‎کنند، راه‎اندازی جنگ روانی است.

وی افزود: تجربه انقلاب اسلامی نشان داده که آن‎ها قدرتشان را سیا‎ه‎نمایی و بزرگ‎نمایی می‎کنند و در حقیقت در عمل، قادر به انجام اظهاراتی که می‎کنند، نیستند.

کدخدایی در ادامه با اشاره به آثار ناشی از اعمال تحریم‎های آمریکایی‎ها گفت: این موضوع به معنای انکار کردن آثار تحریم‎ها بر زندگی مردم نیست، اما آمریکایی‎ها در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی هرچه در توان داشتند صرف دشمنی و ضربه زدن به ملت و کشور ما کردند؛ لذا نتیحه‎ای که از این تهدیدها و تحریم‎ها در ذهن آنها بود، محقق نشده و ایران همچنان پیروز میدان است.

قائم‎مقام دبیر شورای نگهبان در ادامه با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار ایران در معاملات جهانی نفت تصریح کرد: هیچ کشوری نمی‎تواند در بازارهای معاملاتی نفت جهانی جایگزین ایران شود؛ لذا آمریکا قادر به دستیابی به اهدافی که در سر می‎پروراند، نیست، اما این به معنای غفلت از اقدامات ضدایرانی آن‎ها نیست و باید با هوشیاری هرچه تمام و بصیرت کامل در مسیر کم‎اثر کردن اقدام‎های آمریکایی‎ها گام برداریم.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.