سردار جوانی: ملت ایران به مذاکره با آمریکا تن نخواهد داد

آمریکایی‌ها دچار نوعی بر آشفتگی و عصبانیت هستند و به خاطر استیصالی که دارند هر انچه که در توان دارند به میدان آورده اند تا بتوانند مقاومت 40 ساله ملت ایران را بشکنند و نماد این امر را هم تن دادن جمهوری اسلامی به مذاکره تحت فشار با دولتمردان آمریکا است.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در نقد و بررسی اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا،گفت: مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها انجام نخواهد شد و آمریکایی‌ها هم جرأت اقدام نظامی علیه ما را نخواهند داشت. وی افزود: ترامپ فکر می‌کرد با تحریم‌ها و فشارهای جدیدی که آمریکا پس از خروج از برجام بر جمهوری اسلامی تحمیل می‌کند، ایران دچار نوعی به هم ریختگی داخلی می‌شود و در نهایت به مذاکره و گفت‌گو با آمریکا تن خواهد داد اما در عمل چنین اتفاقی نیافتاد.

سردار جوانی ادامه داد: در سال 97 تصور تیم ترامپ بر این بود که ایران دچار یک آشفتگی خواهد شد و برای رهایی از فروپاشی تن به مذاکره با آمریکا خواهد داد اما در عمل چنین اتفاقی نیافتاد و آمریکایی ها به این جمع بندی رسیدند که باید چیزهای دیگری را چاشنی این تحریم‌ها کنند.
معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: در سال جاری شاهد این بودیم که از یک طرف سپاه را در فهرست سازمان های ترویستی قرار دادند و از طرف دیگر ناو هواپیمابر خودشان را به منطقه اعزام کردند و یک نوع ادبیات جنگی را در پیش گرفتند. به نظر می‌رسد تصور آنها این است که اگر یک نوع ادبیات نطامی را چاشنی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خودشان بکنند، ملت ایران مرعوب شده و دولتمردان جمهوری اسلامی تن به مذاکره می‌دهند. این همان چیزی است که ترامپ در سخنان اخیر خودش اعلام کرده که آماده است تا مقامات جمهوری اسلامی با او تماس بگیرند و پای میز مذاکره بنشینند.
وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها دچار نوعی بر آشفتگی و عصبانیت هستند و به خاطر استیصالی که دارند هر انچه که در توان دارند به میدان آورده اند تا بتوانند مقاومت 40 ساله ملت ایران را بشکنند و نماد این امر را هم تن دادن جمهوری اسلامی به مذاکره تحت فشار با دولتمردان آمریکا است.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه ملت ما به خوبی این صحنه را می‌شناسد و آمریکا را غیر قابل اعتماد می‌داند، گفت: تجربه 40 ساله ملت ما و هوشیاری مسئولان و راهبردهای مقام معظم رهبری کاملا مشخص کرده‌است که ملت ایران یک راه بیشتر برای پیروزی ندارد و آن هم ایستادگی است که امروز در داخل کشور شاهد یک اجماع ملی بی نظیر برای اجرای راهبرد ایستادگی هستیم.
سردار جوانی تاکید کرد: بعد از اینکه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که پس از بد عهدی آمریکایی‌ها و عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات برجامی خودشان، جمهوری اسلامی تصمیم گرفت تا تعهدات خودش را کاهش دهد و یک روندی را در این بیانیه اعلام کرد که روز به روز از تعهدات خودش می‌کاهد. این نشان دهنده این است ملت ایران و نظام اسلامی مقاومت را در پیش گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.