در دیدار سردار غیب‌پرور با مسئول سازمان ثبت اسناد مطرح شد؛

ظرفیت‌های بسیج می‌تواند در اختیار سازمان ثبت اسناد قرار گیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌ها و استعداد‌های نهفته‌ای در بسیج وجود دارد که می‌تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که صبح امروز صورت گرفت، در خصوص همکاری بسیج در حوزه‌های مختلف با سازمان ثبت اسناد، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و استعداد‌های نهفته‌ای در بسیج وجود دارد که می‌تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد و بسیج آماده همکاری و تعامل با این سازمان است.

خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با اشاره به خدمات این سازمان به مردم گفت: در حال حاضر ۴۸۰ واحد ثبتی با بیش از ۱۶ هزار نفر کارکنان مشغول خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمادگی لازم در راستای همکاری و تعامل با بسیج در زمینه‌های مختلف را دارد.

همچنین مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان هم بیان داشت: سازمان بسیج حقوق دانان آمادگی دارد در موضوع کاداستر و دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه، فارغ التحصیلان حقوق که دارای سابقه بسیج هستند را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی کند.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد که کارگروهی بین معاونین سازمان ثبت و اسناد کشور با معاون مهندسی سپاه در خصوص همکاری و تعامل در راستای خدمات و تمهیدات کاداستر صورت بگیرد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.