عامری:

جمعیت ایثارگران در انتخابات مجلس به دنبال جوانگرایی است

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که برای انتخابات، راه وحدت را طی کنم، گفت: شایسته‌سالاری، جوان‌گرایی و استفاده از توان تمام نیروهای انقلابی از برنامه‌های ما است.

هادی نیوز: محمّدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در اسفند سال جاری گفت: جلسات ما با نیروهای اصولگرا در شورای وحدت همچنان ادمه دارد و برنامه‌ این است که مثل انتخابات ریاست‌جمهوری روال وحدت را پیش گیریم و سعی کنیم هم‌افزایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای ورود به انتخابات مجلس هستیم، اظهار داشت: هنوز در رابطه با چگونگی ورود به انتخابات به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. البته این به‌معنای وجود اختلاف نیست، بلکه می‌خواهیم با اتفاق نظر کار را پیش ببریم.

عامری درباره برنامه جمعیت ایثارگران برای انتخابات مجلس گفت: جمعیت ایثارگران به این جمع‌بندی رسیده که برای انتخابات، راه وحدت را طی کند. شایسته‌سالاری، جوان‌گرایی و استفاده از توان تمام نیروهای انقلابی از برنامه‌های ما است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران عملکرد نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم اینکه رقیب ما، رئیس‌جمهور حاکم بود و قدرت را در دست داشت ولی آقای رئیسی ۱۶ میلیون رأی کسب کرد.

عامری افزود: جمعیت ایثارگران از سهم‌خواهی و کارهایی که با شایسته‌سالاری مغایرت دارد، پرهیز می‌کند و یکی از اصول کلی ما این است که از نیروهای جوان بیشتر استفاده شود.

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.