عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

«توان دفاعی» خط قرمز تمام مسوولان کشور است

مرتضی صفاری نطنزی گفت: توان دفاعی و قدرت نظامی ایران، خط قرمز تمام مسوولان کشور است و در این خصوص نه‌تنها آمریکا، بلکه هیچ کشوری حق مداخله در این امر مهم را ندارد.

هادی نیوز:  «مرتضی صفاری نطنزی» نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه توان دفاعی و قدرت نظامی ما، خط قرمز تمام مسوولان کشور است، اظهار داشت: نه تنها آمریکا، بلکه هیچ کشوری حق مداخله در این امر مهم را ندارد.

وی با توجه به این نکته که دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی هیچ هدفی جز ضربه زدن به ملت و کشورمان را دنبال نمی‌کنند، افزود: این حق هر کشوری است که در برابر خطرات احتمالی دشمنان، خود را به آمادگی کامل برساند؛ لذا با توجه به اینکه توان دفاعی ما و تلاش برای افزایش این قدرت، صرفا جنبه بازدارندگی دارد، اما در برابر دشمنانی همچون آمریکای جنایتکار، عقل حکم می‌کند که فارغ از توجه به ادعاهای آن‌ها، توان دفاعی کشورمان را ارتقا دهیم.

نطنزی با اشاره به کینه‌ورزی آمریکایی‌ها نسبت به ملت و کشور ما، گفت: اینکه عده‌ای گمان می‌کنند دوران دفاع مقدس تمام شده و فرمول و سبک مدیریتی رزمندگان در جامعه کنونی کاربرد ندارد، باوری خطاست که خسارات حاصله از این تفکر، جبران‌ناپذیر خواهد بود. در حقیقت دفاع ما در برابر هرگونه خطرات احتمالی آمریکا و متحدانش، مقدس و ادامه‌دار است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه توان دفاعی و قدرت نظامی ما منجر به بزرگترین کابوس آمریکایی‌ها شده است، گفت: ما با اراده‌ای راسخ توان دفاعی کشور را ارتقا می‌دهیم و این مسئله را از افتخارات کشور می‌دانیم.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آلمان به کشورمان گفت: اگر هدف «هایکو ماس» به کشورمان و دیدار با مسوولان ما در مسیر تسریع در روند برجام نباشد و صرفا مداخله و رایزنی در کاهش فعالیت‌ها برای ارتقای توان دفاعی ما باشد، به بی‌راهه رفته و چیزی از این سفر عاید آن نخواهد شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه اروپایی‌ها باید هرچه سریع‌تر تکلیفشان در قبال برجام را مشخص کنند، گفت: اعتماد به غربی‌ها بزرگترین خطایی است که مسوولان ما باید از آن دوری کنند.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.