حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

سپاه پاسداران ضامن حیات انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه برای حفاظت از انقلاب باید از سپاه پشتیبانی کنیم، گفت: تا زمانی که سپاه پاسداران وجود دارد، انقلاب اسلامی تداوم خواهد داشت و محافظ می­‌خواهد.

نهمین همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران، مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در یگان­‌های رزم، مسئولان حفاظت اطلاعات رده‌­های نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه و حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه، در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی در این همایش با بیان اینکه اهل بیت اولین پاسداران اسلام بودند، اظهار داشت: در سنگرنشینی انقلاب باید به سیره ائمه اطهار اقتدا کنیم و در صحنه‌­های مختلف پاسدار انقلاب باشیم. پاسداری شغل نیست بلکه میراث اهل بیت و مهمترین مطالبه خداوند از مؤمنین است.

وی  افزود: پاسداری از انقلاب محدودیت ندارد و همه عرصه‌­هایی که انقلاب تهدید می­‌شود نیازمند پاسداری است. در دفاع از ارکان انقلاب، سپاه از همه سیاسی­‌تر است. برای پاسدار، بصیرت سیاسی واجب است ولی جناح‌­بندی سیاسی بر او حرام است.

این مسئول تأکید کرد: جبهه استکبار بداند اگر تعرضی به ارکان انقلاب و اسلامیت انقلاب، ولایت و اصول انقلاب بکند اولین گروهی که جلو آنها خواهد ­ایستاد سپاه پاسداران است. به فرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قیمت سپاه، قیمت اسلام و انقلاب است و خرج جریانات سیاسی نخواهد شد. سپاه در جبهه انقلاب اسلامی قرار دارد و در مرزبندی­‌های سیاسی قرار نخواهد گرفت.

حاجی صادقی ادامه داد: در تاریخ اسلام سابقه نداشته که حکومتی همچون جمهوری اسلامی تا این حد تداوم داشته باشد. 40 سال حیات انقلاب اسلامی در زیر سایه ولایت بوده و این به برکت سنگرنشینی انقلاب توسط پاسداران و دلدادگان به نظام بوده است. به حول و قوه الهی نظام ولایی 40 ساله شد و با صدور بیانیه‌­ای از سوی رهبر معظم انقلاب قدم در گام دوم انقلاب گذاشت.

مسئوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  تأکید کرد: انقلاب اسلامی مولود اسلام ناب است و سپاه پرچم «انی احامی ابداً عن دینی» را برافراشته نگهداشته است.

حاج صادقی در پایان با بیان اینکه دشمن به این جمع‌بندی رسیده که اگر ولایت را از این نظام بگیرد اسلام بی خاصیت خواهد شد، ابراز داشت: تا زمانی که سپاه پاسداران وجود دارد انقلاب اسلامی تداوم خواهد داشت و محافظ می­‌خواهد. برای حفاظت از انقلاب باید از سپاه، پشتیبانی کنیم. دشمن از شکست پاسداران در صحنه جنگ نظامی ناامید شده و می­‌خواهد پاسداران را در میدان جنگ خود خورد کند تا در جنگ با دشمن مغلوب شوند.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.