زنان سنگرنشینان دفاع از حریم اسلام هستند/ دشمن می‌خواهد زنان را ابزار حیله‌های خود کند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از زنان به عنوان سنگرنشینان دفاع از حریم اسلام یاد کرد و افزود: بانوان محجبه پیروان حضرت زهرا (س) هستند، بانویی که در دفاع دین خدا از تمام هستی و زندگی خود گذشت تا به دین اسلام تعرض وارد نشود.

هادی نیوز: حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی  در اجتماع بزرگ «دختران انقلاب، مدافعان حجاب» که با شعار «حجاب، مدافع حریم خانواده» در مصلای وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر کسانی بی‌حجابی را ابزار مبارزه با انقلاب و افساد قرار می‌دهند تا امنیت را از جوانان بگیرند و کاری کنند که به جای روحیه فداکاری و فرهنگ بسیجی، مسله لاابالی‌گری به وسیله دختران بزک کرده ترویج شود اینجا حاکمیت باید ورود کند.

وی از زنان به عنوان سنگرنشینان دفاع از حریم اسلام یاد کرد و افزود: بانوان محجبه پیروان حضرت زهرا (س) هستند، بانویی که در دفاع دین خدا از تمام هستی و زندگی خود گذشت تا به دین اسلام تعرض وارد نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نقش زنان را در پیروزی و حفظ آن بیش از مردان دانست و تصریح کرد: اگر زنان در انقلاب نبودند این انقلاب پیروز نمی‌شد و اگر زنان فرزندانی تربیت نمی‌کردند که به میدان دفاع مقدس بروند این انقلاب حفظ نمی‌شد.

* دشمن می‌خواهد نقاط قوت انقلاب را به ضعف تبدیل کند

حاجی صادقی ادامه داد: ما قدردان زنانی هستیم که کارگردان به صحنه درآوردن مردان سنگرنشین هستند و امروز احساس وظیفه کرده‌اند تا در برابر بی‌حرمتی به حجاب سکوت نشود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی نقشه دیگری برای ضربه زدن انقلاب اسلامی در پیش گرفته است، گفت: دشمن می‌خواهد نقاط قوت انقلاب را به ضعف تبدیل کند، دشمن می‌داند زنان هستند که انقلاب را هدایت و پیش می‌برند، لذا می‌خواهند زن را ابزار دست حیله‌های استکباری خودشان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز بحث عفاف و حجاب یک مسئله فردی نیست بلکه میدان نبرد ما با استکبار است امروز دو فرهنگ و دو گفتمان در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ یک نگاه ابزاری و هنرپیشگی به زن وجود دارد که می‌خواهد زن را در خدمت به خود بگیرد.

حاجی صادقی با بیان اینکه اوج تفکر فمینیسم و طرفداران حقوق زن استفاده ابزاری از زن به نفع کامیابی خودشان، فروش کالا و ابزار تبلیغاتی است، گفت: آنها می‌خواهند امنیت فکری و روحی را از جوان بگیرند اما اسلام می‌گوید زن کارگردان است و مرد از دامان زن به معراج می رود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ما امروز جنگ دارد، تصریح کرد: اگر کسی در بحث فردی حجاب را رعایت نکند، باید او را نصیحت کنیم، ما دلسوز دختران و بانوانی هستیم که نمی دانند و نمی‌فهمند و توجه به حجاب ندارند، کسانی که آزادی و لاابالی گری را دنبال می‌کنند آنها دلشان برای زنان نسوخته، بلکه به دنبال غفلت ایجاد کردن و بصیرت زدایی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر کسانی بدحجابی را ابزار مبارزه با انقلاب قرار می‌دهند، بی‌حجابی را به عنوان افساد قرار می دهند و بخواهند با بی‌حجابی امنیت را از جوانان بگیرند و کاری کنند جوانان به جای روحیه فداکاری و فرهنگ بسیج،ی به دنبال شهوت و لاابالی‌گری باشد اینجا حاکمیت باید وارد کند.

حاجی صادقی خطاب به بانوان انقلابی تصریح کرد: شما با افتخار 40 سال انقلاب را در همه فتنه‌ها حفظ کردید، قرآن یک نگاه به فساد و مفسد دارد، با آدم فاسد و بدحجاب باید برخورد فرهنگی کنید، آنها را هدایت و ارشاد کنید اما اگر کسی است که به دنبال غرق کردن دیگران بود ترحم جایز نیست.

* کوتاه آمدن در برابر بی حجابی ضربه زدن به حقوق عمومی است

وی از مدیران و مسوولان فرهنگی خواست تا در برابر پدیده بدحجابی سکوت نکنند چراکه این رفتار ظلم به جامعه است، تاکید کرد: امروز فریاد بانوان بلند است، کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه زدن به حقوق عمومی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: آیا شراب خواری گناه فردی است؟ اگر یک راننده پشت فرمان بنشیند و شراب خواری کند، مجازات می‌شود چون مردم را به کشتن می دهد و این موضوع از فردیت خارج است، اگر گناهی نقش ضربه زدن به دیگران داشته باشد باید مجازات خاطی انجام شود.

حاجی صادقی ادامه داد: یک دختر بدحجاب بازی خورده به دست استکبار در جامعه به جوانان آسیب می‌رساند.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع از حقوق ملت باید به پا خیزیم، تصریح کرد: قرآن در جایی که تعرض به حقوق مردم صورت می‌گیرد سکوت را نمی‌پذیرد مسئولان با صراحت و قاطعیت باشند و اینکه باید از غیرت مردان و عفت زنان گفته شود، در این میدان به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: در استان گلستان گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند مسئولان جدیت کنند و اجازه ندهند رنگ شهر ما رنگ غیردینی باشد، اجازه ندهند دشمن چند اقلیت را وسیله و ابزار قرار دهد، مثل فضای مجازی که قتلگاه فرزندان ما شده است.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: به شهدا وعده می دهیم نخواهیم گذاشت دشمن با تهاجم فکری و فرهنگی به اصول انقلاب اسلامی توهین کند، به حریم خانواده وارد شود و به انقلاب آسیب برساند ، صبر می کنیم اما اگر جواب ندهیم حرکت انقلابی می‌کنیم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.