فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب:

اقدام آمریکا علیه سپاه موجب افزایش وحدت ملی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه سبب وحدت بیش از پیش ملی در داخل شد.

هادی نیوز: سرهنگ‌ فرامرز باوندپور در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سپاه نقش سازنده در کانون تامین امنیت و نقش خدمت‌رسانی چه در بخش داخلی و چه خارجی را همیشه داشته و دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب تاکید کرد: این اقتدار نهایتا سبب عصبانیت دشمن بر اتخاذ چنین تصمیمی شده است، و این اقدامات ترامپ 2 سود و منفعت برای ما داشت یکی سبب وحدت بیش از پیش ملی در داخل شد که تمام شهروندان با هر تفکری و بدون تعصب خاصی یکپارچه شعار «من یک سپاهی هستم» را سر دادند.

 باوندپور با اشاره به نتیجه مثبت دیگر این تصمیم، افزود: محبوبیت سپاه در سطح داخلی، منطقه و بین‌المللی بیشتر شد، صحبت و هدف ترامپ بدنه سپاه بود و در واقع آگاه نبود که بدنه سپاه همان مردم و بسیجیان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب عنوان کرد: کار رسانه کار بسیار حساس و تاثیرگذار است و فعالیت در این عرصه نیازمند توجه به 2 مطلب مهم است که باید رعایت شود و آن تقوای سیاسی و دیگری اخلاق حرفه‌ایی است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه با سپاه پاسداران، گفت: بستر توسعه جامعه در هر زمینه‌ایی امروز بستگی به فعالیت اصحاب رسانه دارد و سپاه متعلق به همه مردم است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.