طرح "جهاد همبستگی ملی" برای بازسازی منازل سیل‌زدگان در کرمانشاه آغاز شد‌

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان در استان کرمانشاه آغاز شد.

هادی نیوز: سرهنگ حسین قبادی‌بصیر، با تشریح اقدامات بسیج سازندگی کرمانشاه در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان از امروز در استان کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی ملی با هدف کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور مطرح شده است گفت: این طرح ایده‌ای کارآمد و راهگشا است که با توجه به برآورده‌های انجام شده جبران خسارت‌های ناشی از سیل به بیش از 70 هزار واحد مسکونی تخریب شده به تنهایی از عهده دولت خارج است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: این امر نیازمند مشارکت نیروهای جهادی و مردمی است تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازسازی و تامین نیاز خانواده‌های آسیب دیده اقدام کرد.

وی بیان کرد: محور این طرح، در سراسر کشور مساجد با رویکرد جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای بازسازی یا نوسازی منزل مسکونی آسیب‌دیده است.

قبادی‌بصیر اظهار کرد: ساخت و مرمت 500 باب منزل مسکونی سیل‌زدگان استان کرمانشاه با محوریت مساجد و با حضور گروه‌های جهادی، مردم و خیران از امروز به صورت نمادین در روستای چغانرگس و واحدهای مددجویان بهزیستی آغاز شد.

وی عنوان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم از گذشته تاکنون در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و در جهت رفع محرومیت‌زدایی هدف‌مند در استان تلاش می‌کنیم.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.