سردار حاجی زاده:

مقام اول منطقه را در حوزه موشکی داریم/ تلاش‌های شبانه‌روزی برای ارتقاء توانمندی‌ها است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز در حوزه موشکی در سطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم.

هادی نیوز: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه  در حاشیه نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به نمایندگی از کارکنان و پاسداران نیروی هوافضای سپاه که به عنوان نیروی برتر سپاه معرفی شد در این مراسم حضور داشتم، این موفقیت‌هایی که در مجموعه هوافضا به دست آمده و ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است

وی افزود: بیش از 70 درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه سنی بین 30 تا 40 سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم؛ اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضا سپاه امروز شاهد هستیم را در دیگر بخش‌های نیز شاهد خواهیم بود.

سردار حاجی‌زاده گفت: امروز در حوزه موشکی در سطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم. در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین نیز به همین شکل است. در حوزه پدافند نیز ملت ایران شاهد آنچه که در گذشته در خصوص توانمندی ساخت رادار و موشک گفته بودیم را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته‌ترین هواپیما جاسوسی آمریکا ملاحظه کردند.

وی همچنین تاکید کرد: معتقدیم بازدارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است که اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می‌مانیم و از دشمن عقب می‌افتیم، به همین دلیل فعالیت های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقاء توانمندی‌ها شبانه‌روز ادامه دارد و به ملت ایران قول می دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی‌شویم.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.