حجت‌الاسلام رئیسی:

صنعت دفاعی کشور تجلی باور «ما می‌توانیم» است

رئیس قوه قضائیه پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور را تجلی باور «ما می‌توانیم» عنوان کرد.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دفاعی با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: حقیقتاً جلوه «ما می‌توانیم» را در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی کشور دیدیم و این نشان می‌دهد که جوانان این کشور، فرمایشات راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا را با تمام وجود باور کرده‌اند.

رئیس قوه قضائیه باور و اتکا بر داشته‌های خود و ارتقای سطح استقلال، عزت و اقتدار را از برجسته‌ترین مؤلفه‌های صنایع دفاعی دانست و افزود: صنایع دفاعی، نماد و نمودی از استقلال صنعتی کشور است و نشان می‌دهد که با بهره‌مندی از افکار و اندیشه‌های بلند به ویژه نیروی متراکم جوان در کشور و باور به دستیابی به پیچیده‌ترین صنایع هم به لحاظ نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری، می‌توانیم استقلال اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را در همه حوزه‌ها تضمین کرد.

حجت‌الاسلام  رئیسی با بیان اینکه حرکت جوانان ما در صنایع دفاعی، امید جدی در مردم و یاس و ناامیدی در دشمن ایجاد کرده است، گفت: به وزیر دفاع هم گفتم که اقدام جوانان ما در سرنگون‌سازی پهپاد آمریکایی، میزان ارتقای سطح اقتدار و توانمندی ایران را به تمام مسلمانان و آزادمردان و آزادزنان جهان نشان داد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: قطعا این صنایع که مبتنی بر دانش، تخصص، ابتکار، خلاقیت و فناوری بومی است، کاملاً در دل ملت ایران و طرفداران انقلاب اسلامی در عالم که تداوم راهبردی جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند، موجب امید و شادمانی خواهد بود.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام رئیسی از بخش‌های مختلف نمایشگاه صنایع دفاعی بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاورد‌های تلاشگران عرصه دفاعی قرار گرفت.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.