مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان خبر داد؛

پایان نخستین رویداد ملی تولید محتوای فضای مجازی در استان همدان/استقبال باشکوه نخبگان سراسر کشور

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: نخستین دوره توانمندسازی گروه های تولید محتوای شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین به مدت ۳ روز به میزبانی همدان و با حضور قریب ۴۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی کل کشور برگزار شد.

هادی نیوز: حسین ربیعی مسئول سازمان  فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان  در حاشیه اختتامیه نخستین دوره توانمندسازی گروه های تولید محتوا که از 2 الی 4 شهریور به میزبانی همدان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: نخستین دوره توانمندسازی گروه های تولید محتوای شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین به مدت 3 روز به میزبانی همدان و با حضور قریب 400 نفر از فعالان فضای مجازی کل کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور این تعداد از شرکت کنندگان از سراسر کشور از حیث تنوع و حضور، ظرفیت بی نظیری را در اختیار سازمان بسیج قرار داد تا به پیشتازی خود در حوزه فضای مجازی ادامه دهد.

ربیعی اظهار کرد: با توجه به تشکیل و فعالیت بسیار خوب سازمان فضای مجازی بسیج امروز می توانیم حرف از کار تشکیلاتی و منسجم و آموزش هوشمند و برنامه ریزی شده در عرصه فضای مجازی بزنیم .

وی اظهار داشت: امروز سازمان بسیج مستضعفین توانسته نقش و رسالت اصلی خود را در فضای مجازی به خوبی ایفا کند و امیدواریم که کارهای تخصصی تر و آموزش های هوشمندانه و دقیقتر جهت آمادگی  برای یک حرکت جهادی در فضای مجازی صورت بگیرد.

مسئول سازمان  فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به فعالیت های منسجم بسیج در فضای مجازی گفت: از مرداد 97 تاکنون شاهد تقابل بین جریان های ارزشی و انقلابی به پرچم داری بسیج و جریان های ضد انقلاب بودیم و خوشبختانه بسیج در تمامی اینها سرافراز بوده و ضد انقلاب چاره ای جز حقارت و زبونی نداشته است.

ارگان ها در راستای هم افزایی با بسیج تلاش کنند

وی با بیان اینکه این دوره در سایر استان های کشور نیز ادامه خواهد داشت گفت: بعضی از جریان های انقلابی به جای زیر سوال بردن این حرکت تلاش کنند تا در راستای هم افزایی بیشتر با بسیج پیش بروند؛ چرا که ظرفیت بسیج یک ظرفیت استثنایی است که هیچ نهاد و ارگانی آن را در اختیار نداشته و نخواهد داشت، پس توصیه ما این است که همه به طور واحد زیر پرچم بسیج جمع شده و به حرکت انقلابی ادامه دهند.

ربیعی با اشاره به کلاس های تخصصی برگزار شده در این دوره گفت: در این دوره 7 کارگاه در قالب 7 گروه با تشکیل 49 جلسه کارگاهی موید تخصصی و فنی بودن این دوره است. از جمله کارگاه های این دوره می توان به رسانه و فضای مجازی، گرافیک و طراحی، جریان شناسی سیاسی، مهارت های طنز پردازی و سوژه یابی اشاره کرد.

ظرفیت استثنایی همدان در زمینه فضای مجازی

وی علت واگذاری برگزاری این دوره به همدان را ظرفیت استثنایی همدان در زمینه فضای مجازی علی الخصوص در بحث طلبه شهید همدانی عنوان کرد و گفت: این دوره با حضور اساتید فن و مسئول متنا تهران منجر به تبادل تجربه بین شرکت کنندگان شد و این شروعی برای برگزاری قوی تر این گونه دوره ها در سایر استانهای کشور است.

مسئول سازمان  فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان در انتها با تشکر از همه همکاران خود در سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین، مسئولین معاونت ها و دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی گفت: حمایت های معنوی مسئول فضای مجازی کشور، معاونت اجرایی ، تربیت و آموزش و دیگر دوستان در دیگر بخش ها باعث دلگرمی در این دوره بود  که باید تشکر خاص و ویژه از ایشان داشت و امیدواریم که بتوانیم در این جنگ نابرابر قدمی مستحکم برداریم.

راه دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.