رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تحولات چهل سال گذشته در دنیا متاثر از انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امنیت ما بر مبنای پول و دلار نیست، گفت: امنیت ما در گرو خون شهداست و با تجهیزات نظامی و امنیتی خدشه‌دار نمی‌شود.

سردار غلامرضا سلیمانی، پنجشنبه شب در سیزدهمین یادواره 800شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، سالگرد آیت الله جباری امام جمعه فقید بهشهر و شهادت جوانمرد فاضل آیت الله هاشمی‌نژاد در بهشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از تحولات بزرگ در تاریخ بشریت است که پس از قرن‌ها مبارزه و تحمل مشکلات با میدان‌داری ملت، رهبری و امام به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی و استقرار آن، راهبرد و حادثه‌ای بزرگ و تاثیرگذار بود و تحولات چهل سال گذشته در دنیا متاثر از پدیده انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مفهوم قدرت و تغییر هندسه قدرت از دیگر دستاوردهای انقلاب است که اکنون ما را به اوج رسانده است.

سلیمانی با اعلام اینکه روزگاری 60 هزار مستشار در کشور ما بود و پادگان و اسلحه خانه‌ها خالی شده و سربازخانه‌ها خالی از سرباز بود و آمادگی در کشور ما وجود نداشت، یادآور شد: شروع جنگ بعد از انقلاب، چالش بزرگی برای نظام نوپا بود و صدام مغرورانه در همان اوایل جنگ، نشست خبری با خبرنگاران را ناتمام گذاشت و گفت بقیه صحبت‌ها را در تهران خواهم داشت.

سلیمانی گفت: نبرد فرزندان ما در جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع جانانه و ایجاد وحدت در میدان نبرد در عملیات‌های مختلف بیانگر اراده ملت ما و اطاعت از رهبری است.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها در هیچ صحنه‌ای موفقیت بدست نیاوردند و در گام دوم انقلاب و در چهل سال پیش رو پیروزی‌های بیشتری در انتظار ما و شکست‌های بیشتری در انتظار آمریکا است و ما براساس مدیریت ولایی حرکت می‌کنیم.
 
این مسؤول با بیان اینکه امنیت ما بر مبنای پول و دلار نیست، خاطرنشان کرد: امنیت ما در گرو خون شهداست و با تجهیزات نظامی و امنیتی خدشه‌دار نمی‌شود.

سلیمانی ادامه داد: هر روز بر اقتدار و عظمت ما افزوده می‌شود و مشارکت گسترده مردم انقلابی و شرایط فرهنگی و برگزاری یادواره شهدا و راهپیمایی اربعین حادثه بزرگی برای انقلاب است.

وی گفت: طلیعه شکل دهنده تمدن نوین اسلامی راهپیمایی اربعین است و قدرت فرهنگی ما در این مراسمات و مناسبت‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما از اروپایی جز مشکل و تجاوز و وحشی‌گری چیزی ندیدیم، تصریح کرد: دفاع مقدس آغازی بر پایان وحشی‌گری‌ها و تحقیر و چپاول است.

این مسؤول افزود: باید دلمان مطمئن باشد که شرایط خوبی داریم و باید شرایطی فراهم شود تا جوانان در صحنه‌های مختلف وارد و از فرهنگ شهادت و ایثار و دفاع مقدس فاصله نگیرند.

سلیمانی ادامه داد: تابلوی نام شهید، ایران را به دنیا معرفی کرد و نباید فاصله ایجاد شود که برخی بر اثر نادانی و طینت ناپاک در بخش‌هایی با نام شهید برخورد کردند که دل مردم ما آزرده شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اهمیت این موضوع و شهدا مهم است و این مراسم‌های شهدا تذکری است که بدانیم آنچه داریم از ایثار شهدا و خون آنان و آزادی آزادگان و خون شهدا و صبر خانواده شهداست و باید تمام توان متمرکز و در کنار مردم باشیم.

وی گفت: همه ظرفیت‌ها باید برای حل مشکلات باشد و باید در کنار مردم باشیم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.