سردار جلالی:

انهدام پهپاد آمریکا توان دفاعی ایران را بر همگان آشکار کرد

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: انهدام پهپاد آمریکا نقطه عطفی در حوزه‌های مختلف سیاسی و نظامی در منطقه بود به نحوی که در حوزه نظامی، قدرت کشورمان برای دیگران نمایش داده شد و از سوی دیگر گزینه‌های روی میز دشمن به زیر میز رفت.

سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در دومین همایش ملی مصون‌سازی زیرساخت‌ها و صیانت از مردم که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: فاصله ما با دشمن نزدیکتر شده و خاکریز‌ها به هم چسبیده‌اند. در این جنگ، سلاح‌های قناصه و برد کوتاه مؤثر‌تر هستند، اما موضوع درگیری و حوزه‌های درگیری متفاوت است که هر کدام الزامات خاص خود را دارد.

وی افزود: سرنگون شدن پهپاد آمریکا نقطه عطفی در حوزه‌های مختلف سیاسی و نظامی در منطقه بود به نحوی که در حوزه نظامی، قدرت کشورمان برای دیگران نمایش داده شد و از سوی دیگر گزینه‌های روی میز دشمن به زیر میز رفت.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: امروز جنگ‌ها و تهدیدات به شکل مردم‌محور شده‌اند. در واقع دشمن تلاش می‌کند تا پتانسیل خود را در حوزه‌های متأثر از مردم منعکس کند که تبدیل نارضایتی و اعتراض به شورش از مصادیق این‌گونه اقدامات دشمن است.

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.