وزیر کار:

بانک کشاورزی متعهد به پرداخت حقوق کارگران آذرآب در اسرع وقت شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعهد بانک کشاورزی مبنی بر پرداخت باقی‌مانده حقوق کارگران آذرآب خبر داد.

هادي نيوز: محمد شریعتمداری ظهر امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: بانک کشاورزی متعهد شده نسبت به پرداخت باقی‌مانده حقوق مرداد و شهریور ماه کارگران شرکت آذرآب در اسرع وقت اقدام کند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های کارگران آذرآب بحث تعیین تکلیف مالکیت این مجموعه و سپردن کار به مالک اهلیت دار است که در این زمینه پیگیری‌هایی از سوی سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در نشست امروز ستاد اقتصاد مقاومتی استان مقرر شد نماینده‌ای به منظور پیگیری مشکلات مربوط به شرکت آذرآب معرفی و مسائل این شرکت را پیگیری کند.

شریعتمداری همچنین در جمع خبرنگاران در اراک افزود: این شرکت با وجود همه افت و خیزهایی که از نظر مالکیتی داشته هم اکنون 450 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا و 600 میلیار تومان پروژه در دست تنظیم قرارداد دارد، که در مجموع یک هزار و 100 میلیارد تومان می‌شود.

وی گفت: آذرآب با این توانایی مشکلی در پرداخت حقوق کارگران نباید داشته باشد، اما تعللی در کار صورت گرفته که باید مشکلات آن را برطرف کرد.

 

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: شرکت آذرآب چشم و چراغ صنعت ایران است و نقش آفرینی خوبی در صنعت کشور می‌تواند داشته باشد که امیدواریم هرچه سریع‌تر از نظر مالکیت به سامان برسد.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.