نام‌نویسی آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز آغاز شد+لینک ثبت‌نام

نام‌نویسی از داوطلبان هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز آغاز شد و تا ۱۵ آذر‌ماه ادامه دارد.

هادی نیوز: نام‌نویسی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز و از طریق سامانه جامع آزمون آغاز شد و تا ۱۵ آذر‌ماه ادامه دارد.

سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و بروزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت از جمله اهداف برگزاری این آزمون است.

این آزمون در دو بخش کتبی و الکترونیک برگزار می‌شود که آزمون‌های الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون کتبی ۳ بهمن‌ماه به صورت همزمان برگزار می‌شود. همچنین بخش شفاهی آزمون امسال برگزار نمی‌شود.

نام‌نویسی درحالی از امروز آغاز شد که پیش از این 12 و 20 آبان به عنوان تاریخ آغاز نام‌نویسی اعلام شده بود که این زمان‌ها به تعویق افتاد و نهایتاً ثبت‌نام از امروز آغاز شد. حال باید دید آیا با توجه به دو بار تعویق نام‌نویسی، زمان برگزاری آزمون‌ها هم دچار تغییر می‌شود یا نه؟

علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام‌نویسی در آزمون از اینجا و جهت دریافت آیین‌نامه آزمون از اینجا      اقدام کنند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.