فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خبر داد؛

رسیدگی به وضعیت خانواده افراد جانباخته در اغتشاشات اخیر/ شهرداری به دنبال حذف واژه شهید از تابلوی معابر نبود

رسیدگی به وضعیت خانواده افراد جانباخته در اغتشاشات اخیر/ شهرداری به دنبال حذف واژه شهید از تابلوی معابر نبود.

هادی نیوز:  سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در حال شناسایی خانواده برخی از افرادی هستیم که به دست اغتشاشگران در اغتشاشات اخیر مصدوم و یا جان باختند و موضوع رسیدگی به آن‌ها در دست بررسی و اجراست.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، گفت: مطالبه مردم درباره مسائل معیشتی و بهبود وضعیت زندگی یک مطالبه به حق است و هیچکس این موضوع را انکار نکرد، اما چه کسی باور می‌کند که شهروندان به دلیل وضعیت معیشتی بانک و پمپ بنزین را آتش بزنند.

سردار یزدی با تأکید بر اینکه اغتشاش‌ها و اعتراضات در مناطق فقیرنشین نبود، گفت: ما در شمال تهران نیز اغتشاشاتی داشتیم، اما شما باید بدانید که دشمنان ما ابتدا نقطه‌گذاری می‌کنند و در مناطق فقیر شروع به دسیسه می‌کنند.

او تصریح کرد: مردم در روز اول به صورت مسالمت‌آمیز اعتراض خود را اعلام کردند، اما با ورود اغتشاشگران به صف شهروندان معترض آن حوادث رقم خورد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تأکید کرد: دنیا به دنبال آن است که امنیت و آرامش کشور را برهم بزند و این اعتراض به هیچ وجه قابل مقایسه با کشورهایی چون فرانسه نیست.

وی در توضیح تعاملات موجود بین شهرداری تهران و بسیج گفت: ما با شهرداری تهران بسیار هماهنگ هستیم، به عنوان مثال در روز بارش برف به آقای حناچی اعلام کردیم اگر نیاز به حضور نیرو‌های بسیج است، اعلام کنند.

سردار یزدی درباره گزارش کمیته ویژه بررسی موضوع حذف واژه شهید از تابلو‌های معابر، گفت: گزارش خوب و جامعی بود و از ابتدا معلوم بود که شهرداری و مدیریت شهری به دنبال حذف واژه شهید از تابلو معابر نبودند.

 باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.