سردار سلیمانی خبر داد؛

سازماندهی ۲ هزار گردان جهادی بسیج برای مواقع اضطراری

رییس سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: ۲ هزار گردان جهادی بسیج برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله سازماندهی شده‌اند.

هادی نیوز: «اصغر سلیمی» سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در تشریح جزئیات نشست روز (دوشنبه 18 آذر) این کمیسیون، با اشاره به حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: در این نشست اقدامات جهادی و عمرانی این سازمان بررسی شد.

وی افزود: در این نشست رییس سازمان بسیج مستضعفین از سازماندهی ۲ هزار گردان جهادی جهت استفاده از آن‌ها برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله خبر داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که ساخت مسکن محرومین، راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم نهاد و مدیریت و بهسازی منابع آبی سنتی در روستاها بخش دیگری از برنامه‌های بسیج سازندگی در کشور است.

سلیمی خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از نشست عصر امروز، مقرر شد کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون حقوقی و قضائی به عنوان کمیسیون اصلی با تشکیل کارگروهی جزئیات طرح شفافیت آراء را بررسی کنند و برای رای‌گیری نهایی به صحن کمیسیون تقدیم کنند.

منبع: فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.