سردار سلیمانی:

سال آینده تقویت اقشار بسیج در اولویت‌های بسیج قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در سال ۹۹ نگاه ویژه‌ای به پایگاه‌های بسیج محلات و واحد‌های دانش آموزی خواهد داشت علاوه بر این تقویت این واحد‌ها و اقشار بسیج را هم از اهم برنامه‌های سال آینده خود قرار داده است.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای معاونین اقشار بسیج که در سالن رضوی سازمان بسیج برگزار شد با اشاره به اهمیت طرح اعتلای بسیج و ضرورت نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: باید در جهت اعتلای سطح مدیریتی بسیج با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریح اهداف بسیج، اضافه کرد: ما باید در راستای ماموریت‌های بسیج به توسعه هدفمند بیندیشم و در جهت تاثیرگذاری بهتر برنامه‌های بسیج در سال ۹۹ برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به اهمیت نقش مدیران بسیج در رسالت و ماموریت‌های بسیج خاطرنشان کرد: بسیج مهم‌ترین و بزرگترین تشکیلات مردمی در کشور است که باید با تلاش مدیران، مسئولین و آحاد بسیجیان نقش آفرینی عمیق و مهمی در کشور داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تبدیل تهدید‌ها به فرصت بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهداف بسیج است به تشریح برنامه‌های بسیج در سال ۹۹ پرداخت و گفت: بسیج در سال ۹۹ نگاه ویژه‌ای به پایگاه‌های بسیج محلی و واحد‌های دانش آموزی خواهد داشت و تقویت این واحد‌ها از اهم برنامه‌های بسیج می‌باشد همچنین تقویت اقشار بسیج از دیگربرنامه‌های راهبردی بسیج است.

در پایان این جلسه انتصابات جدیدی در سازمان بسیج صورت گرفت که بر این اساس با تقدیر و تشکر از سرهنگ زبیدانی، سرهنگ پاسدار ملکشاهی به عنوان رئیس دانشکده شهید مطهری بسیج و با تقدیر و تشکر از زحمات نجفی، رمضانیان به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج منصوب شدند.

همچنین ریاست دبیرخانه هماهنگی اقشار بسیج را سرهنگ پاسدار نصر عهده دار شد و سردار بریمانی نیز به عنوان مسئول معاونت برنامه و بودجه و مالی بسیج انتخاب شد.

مرادی هم که قبلا مسئولیت بسیج فرهنگیان را عهده دار بود به عنوان رئیس شورای عالی قشر بسیج فرهنگیان انتخاب شد و به جای وی سرهنگ پاسدار مطهری به عنوان مسئول بسیج فرهنگیان منصوب شد.

همچنین سرهنگ پاسدار پازدار با حفظ سمت معاون اجرایی، سرپرستی حوزه ریاست سازمان بسیج را نیز پذیرفت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.