واکنش سخنگوی سپاه در پی شهادت سپهبد سلیمانی: شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها به عزا تبدیل می‌شود

سردار شریف در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: سپاه امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و جبهه مقاومت در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت.

سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در گفت‌وگویی در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به‌دست ایادی رژیم آمریکا در عراق، گفت: سپاه امروز فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد و جبهه مقاومت در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قطعاً این شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها دیری نخواهد پایید که به عزا تبدیل خواهد شد و انتقام خون این شهید سرافراز را می‌گیریم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان باتدبیر، شجاع، ولایتمدار و انقلابی بود که در طول 41 سال گذشته مجاهدت‌های فراوانی انجام داد، گفت: او در عرصه‌های مختلفی قرار گرفت؛ در صحنه دفاع مقدس بارها و بارها تا یک‌قدمی شهادت پیش رفت. برای بارور کردن توانمندی‌های جبهه مقاومت نیز تا یک‌قدمی شهادت بارها پیش رفت.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی قبل از اینکه توسط آمریکایی‌ها به شهادت برسد، لقب زیبای شهادت را از سوی ایشان در سفر  به کرمان به دست آورد. او جانبازی بود که بالاترین مدال نظامی (ذوالفقار) را از رهبری دریافت کرد، اما خود را سرباز می‌دانست. هر وقت که بنده برای کار خبری خدمت ایشان تماس می‌گرفتم، ایشان همواره تأکید می‌کردند که "در پایان پیام قید بفرمایید که بنده سرباز ولایت و سرباز مردم ایران هستیم."

سردار شریف ابراز کرد: ما مطمئنیم شاگردان و تربیت‌یافتگان ایشان حتماً آرمان‌های ایشان را محقق خواهند کرد. سپاه قاسم سلیمانی‌های متعددی دارد. هرچند فرهنگ سپاه ایجاب نمی‌کند جایگزین‌های آن‌ها را به جامعه معرفی کند، اما امروز هستند کسانی که در سپاه و جبهه مقاومت جایگزین ایشان شوند، کسانی که پی می‌برند، می‌دانند منظور من چیست.

سخنگوی سپاه تأکید کرد: عزم ما برای انتقام از آمریکا و صهیونیسم بیشتر خواهد بود. ما راهی را شروع کردیم که در 40 سال گذشته شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.

وی در پایان اعلام کرد: به‌محض انتقال پیکر این شهید سرافراز و محبوب به ایران، مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید اعلام خواهد شد. ما پاسدارها در مکتب امام و رهبری آموختیم که با تدبیر دشمن را به عقب برانیم و ایران و انقلاب اسلامی را چگونه حفظ کنیم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.