حسین شریعتمداری

پوزه آمریکا را پاک نکنید!

ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود بیش از ۷ بار اعلام کرد که داعش را دولت اوباما و با تلاش هیلاری کلینتون ساخته است و این ادعای ترامپ حتی در اوج تبلیغات انتخاباتی نیز تکذیب نشد.

«حسین شریعتمداری» در یادداشتی نوشت:

 ابتدا، آنچه در این نوشته کوتاه آمده است و فقط ‌اندکی از بسیارهاست را بخوانید و سپس کلاه خود را قاضی کرده و درباره نتیجه‌ای که در انتهای این وجیزه گرفته شده است قضاوت بفرمائید؛
۱- قتل عام ده‌ها هزار انسان بی‌گناه، سربریدن اسیران، زنده زنده در آتش سوزاندن آنان، به اسارت بردن زنان و فروش آنها به عنوان برده و... فقط گوشه‌ای از جنایات هولناکی است که تروریست‌های تکفیری داعش مرتکب شده‌اند. این جنایات هرگز قابل انکار نیست، چرا که داعشی‌ها نه فقط، بدون کمترین پرده‌پوشی و یا احساس شرم و حیا، از تمامی این جنایات وحشیانه فیلم و عکس گرفته و منتشر کرده‌اند، بلکه با افتخار از این جنایات یاد کرده و می‌کنند.
۲- داعشی‌ها، بارها به صراحت اعلام کرده بودند که هدف نهایی آنها مردم ایران هستند و حتی بعد از قتل عام‌ها و جنایات وحشتناکی که در عراق مرتکب شده بودند تا ۷۵ کیلومتری مرزهای ایران هم آمده بودند.
۳- خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اوباما در کتاب خاطرات خود با عنوان «انتخاب سخت» - HARD CHOICE- تاکید می‌کند که به ۱۱۲ کشور سفر کرده بود تا از آنها بخواهد بعد از اعلام موجودیت این گروه، آن را به رسمیت شناخته و یا دستکم با آن مخالفت نورزند!
۴- ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود بیش از ۷ بار اعلام کرد که داعش را دولت اوباما و با تلاش هیلاری کلینتون ساخته است و این ادعای ترامپ حتی در اوج تبلیغات انتخاباتی نیز تکذیب نشد.
۵ - ده‌ها فیلم و تصویر از کمک‌های تسلیحاتی و تدارکاتی ارتش آمریکا به تروریست‌های داعش در عراق و سوریه در دست است. این کمک‌های تسلیحاتی در دوره هر دو رئیس‌جمهور آمریکا، یعنی اوباما و ترامپ بوده است.
۶- اسرائیل مجروحان داعش را به بیمارستان‌های تل‌آویو و حیفا منتقل می‌کرد و عکس‌های عیادت نتانیاهو از آنها را در رسانه‌های خود منتشر می‌کرد.
هیچیک از آنچه در بندهای فوق آمده است، از نوع تحلیل! و حدس! و گمان! نیست، بلکه تماماً از نوع گزارش‌ها و اخبار مستند است که کمترین تردیدی نمی‌تواند در آن راه داشته باشد. حالا به بندهای پایانی این وجیزه توجه کنید؛
  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه فقط در میان مردم ایران و عراق و سوریه و لبنان، بلکه در میان تمامی ملت‌های جهان و از جمله آمریکا و دولت‌های اروپایی به عنوان قهرمان مبارزه با داعش و قلع‌و‌قمع‌ کننده این گروه تروریستی شناخته می‌شود. آیا در این نکته بدیهی نیز می‌توان کمترین تردیدی داشت؟!
  حالا خودتان درباره یک مشت سلبریتی و به اصطلاح هنر‌پیشه دست‌چندم و شمار ‌اندکی از همراهان آنها که این روزها با سردار سلیمانی دشمنی می‌ورزند، قضاوت کنید! آیا آنها چه بخواهند و بدانند و چه نخواهند و ندانند، در نقش «تفاله‌های داعش» ظاهر نشده‌اند؟! و آیا نمی‌دانند که اگر سردار سلیمانی‌ها، سردار سلامی‌ها و سردار حاجی‌زاده‌ها و... نبودند امروز مردم ایران با چه فاجعه هولناکی رو‌به‌رو بودند؟! امید آنکه دشمنی این عده ‌اندک و کم‌شمار با شهید سلیمانی‌ها ناشی از کج‌فهمی و نادانی آنها باشد و نه وطن‌فروشی و کاسه‌لیسی برای دشمنان تابلودار ملت! ملتی که با حضور بی‌نظیر و ده‌ها میلیونی خود در تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی پوزه آمریکا و اسرائیل و همه دشمنان اسلام و انقلاب و سپاه را به خاک مالیدند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.