سرلشکر ایزدی:

آمریکایی‌ها باید منتظر پاسخ‌های بعدی ایران باشند/ حاج قاسم عاشورایی می‌جنگید

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه «عین‌الاسد» گفت: آمریکایی‌ها با ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باب جدیدی را در مقابله با جمهوری اسلامی باز کردند و باید منتظر پاسخ‌های بعدی ایران باشند.

سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح، در خصوص ابعاد شخصیتی شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» این توفیق را داشت که از خاصان و اولیای الهی باشد. ایشان پرورش‌یافته مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی بود که حیات و مماتش مایه عزت اسلام و مسلمین جهان است.

وی با بیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته از  مکتب عاشوراست و شهید بزرگوار حاج «قاسم سلیمانی» در جبهه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت همواره عاشورایی می‌جنگید، گفت: ایشان در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مختلف همواره پیش‌قراول بود و هیچ‌وقت عقب‌تر از نیروهایش قرار نمی‌گرفت.

سرلشکر ایزدی افزود: سردار سلیمانی بدون شک فرمانده مؤثری در نیروهای مسلح بود و در طراحی عملیات و سازماندهی نیروهای خود متبحر و منحصربه‌فرد عمل می‌کرد. همچنین در تاکتیک و تکنیک‌های جنگی نیز عملکرد بی‌نظیری داشت؛ اما با این همه، شهید بزرگوار «قاسم سلیمانی» همچون یک بسیجی، خود در میدان نبرد حضور می‌یافت و تجربه نشان داده است، کسی که در مسیر جهاد با اخلاص و شجاعت گام بردارد، قطعاً مورد عنایت پروردگار قرار خواهد گرفت و خداوند درب‌های حکمت و رحمت را بر وی می‌گشاید.

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: سردار بزرگوار، شهید حاج «قاسم سلیمانی» کسی است که در عرصه نبرد با مستکبران و همچنین حشر و نشر با بسیجیان و آزادیخواهان جهان توانست در مراحل عرفانی، طی‌الطریق کند.

وی با اشاره به دستاوردهای کم‌نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: اگر ایشان به موفقیت‌های شگرفی دست یافت و فتوحاتی نظیر آزادسازی خرمشهر را در جبهه مقاومت برای امت اسلامی به ارمغان آورد، به خاطر این است که پرورش‌یافته مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود و در عرصه جهاد با توکل به خدا پیش می‌رفت و عاشورایی می‌جنگید.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: او کسی بود که در مسیر خداوند سبحان با صلابت پیش رفت و با حرکت خود در جبهه‌ مقاومت یک جریان ایجاد کرد که ما امروز نتیجه تحرکات ایشان را در فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، یمن، افغانستان و سایر سرزمین‌های اسلامی مشاهده می‌کنیم. اینکه آزادی‌خواهان منطقه و جهان با الهام گرفتن از ایشان پرچم نهضت مقاومت را در دست گرفته‌اند، بیانگر آن است که خون این شهید بزرگوار به ثمر رسیده و راه ایشان با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همان‌طوری که در نهضت حزب‌الله لبنان با به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی» مرد بزرگ دیگری چون «سیدحسن نصرالله» به میدان آمد و پرچم را به دست گرفت و توانست با رهبری خود پیروزی‌های بزرگی را مقابل رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه به دست آورَد، در این رابطه نیز راه پیروزمندانه «حاج قاسم سلیمانی» توسط نیروها و یارانش تداوم خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص اقدام نیروهای مسلح کشورمان در حمله انتقام‌جویانه به پایگاه آمریکایی گفت: همان‌طوری که آمریکایی‌ها اذعان داشتند؛ حمله موشکی جمهوری اسلامی به آنان در «عین‌الاسد» ضربه سختی وارد کرد. این حرکت در واقع حاوی پیام صلابت، اراده و قدرت جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با دشمنان بود و آنچه که ملاحظه شد، تزلزل و بی‌تصمیمی آمریکایی‌ها بعد از این حمله مقتدرانه بود.

سرلشکر ایزدی در پایان گفت: آمریکایی‌ها با ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باب جدیدی را در مقابله با جمهوری اسلامی باز کردند و باید منتظر پاسخ‌های بعدی ایران باشند و بدانند که این پاسخ‌ها تا خروج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.