حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

شهادت حاج قاسم مرگ تدریجی استکبار را سرعت می‌بخشد/ خدمت در بسیج هیچ معادلی ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت. این شهید با اکتسابش کاری کرد که تا قیامت همه مدیون او باشند و شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشد تا آمریکا بفهمد که شهادت او از خود او خطرناک‌تر است.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایام شهادت سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) و فرهنگ فاطمی مبنی بر لزوم عبادت خالصانه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) فرمودند هر کسی با عبادت خالص رو به خدا آورَد، خدا بهترین مصلحتش را برای او رقم می‌زند.

وی افزود: بر همین اساس ما باید در کنار توجه به مناسک به حقیقت عبادت و نماز و روزه دقت کنیم و اگر عبادت همراه با خلوص انجام شد، عمل بالابرندگی پیدا می‌کند و خدا حامی انسان می‌شود؛ یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها این است که اگر رنج الهی کم شود، اثربخشی عمل نیز کم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جایگاه رفیع شهید قاسم سلیمانی که نتیجه‌ خلوص وی بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت. این شهید با اکتسابش کاری کرد که تا قیامت همه مدیون او باشند و شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشد تا آمریکا بفهمد که شهادت او از خود او خطرناک‌تر است. درون‌مایه‌ اثربخشی شهید سلیمانی اخلاص در عملش بود که مورد هدایت خاص و راهبری الهی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: با اخلاص، انسان به جایی می‌رسد که خداوند مدیریت اعضا و جوارح انسان را به دست می‌گیرد و فتنه‌ها نمی‌توانند او را بلرزانند. اگر اعتماد به خدا و اخلاص در عمل انسان جاری شود، دیگر شیاطین انس و جن نمی‌توانند در آدم اثر بگذارند.

وی با بیان اینکه ما فرماندهان برای انجام مأموریت و وظیفه‌ خود به اخلاص نیاز داریم، افزود: امروز معنویت شرط انجام مأموریت است؛ لذا شما فرماندهان وقتی را برای دریافت فیض از مبدأ فیض کنار بگذارید و بر اساس سفارش رهبری، ساعاتی از شب را به عبادت بپردازید. اخلاص را باید از خدا بخواهیم و همه روزی خواهیم مُرد، اما عمل با اخلاص همراه انسان می‌ماند؛ نکند درگیر عمل شوید که از روح عمل بازبمانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: مطالبه رهبری ارتقای بسیج است؛ زیرا بسیج رمز و مایه‌ ماندگاری انقلاب است. یکی از برجسته‌ترین عامل بقای انقلاب بسیج است که عظیم‌ترین یادگار امام (ره) است. رهبری در مورد بسیج می‌فرمایند که بسیج مبدل تهدیدات به فرصت و خنثی‌کننده توطئه‌هاست؛ لذا خدمتگزاری در بسیج هیچ معادلی ندارد و مجاهدت و تلاش در اینجا بی مانند است.

دفاع‌پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.