جانشین فرمانده‌کل سپاه در قم: سرداران مقاومت ریشه در دل ملت‌های منطقه دارند / انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزاده دنیاست

دریادار فدوی گفت: ایران اسلامی امروز به قدرت بزرگ دنیا تبدیل شده و با رهبری فرزانه خود الگویی برای ملت‌های آزاده دنیاست.

دریادار پاسدار علی فدوی ‌در مراسم چهلمین روز شهادت سرداران مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی و جوانان محور مقاومت و اشخاصی با ملیت‌هایی از دیگر کشورهای جهان و هم‌چنین اقشار مختلف مردم قم در مصلای قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: چند روز دیگر جشن پیروزی 41سالگی نهال انقلاب اسلامی را پشت‌سر خواهیم گذاشت؛ انقلابی که در طول این سال‌ها استکبار جهانی با همه امکانات خود با آن مقابله کرد، اما با وجودی که در برابر او کمترین امکانات را داشتیم ، توطئه‌های دشمنان شکست خورد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یاری خداوند و ایمان ملت بزرگ خود در برابر استکبار ایستاده ‌و امروز به قدرت بزرگ دنیا تبدیل شده است، افزود: امروز انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه خود الگویی برای ملت‌های آزاده دنیاست و جبهه مقاومت اسلامی را پایه‌ریزی کرده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترور شهید حاج شهید قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان تصریح کرد: چهل روز پیش یکی از نیروهای انقلاب اسلامی که به تکلیف الهی خود عمل کرده و خط مقاومت را تشکیل داده بود از سوی خبیث‌ترین فرد و بزدل‌ترین رئیس جمهور دنیا ترور شد و به شهادت رسید.

سردار فدوی ادامه داد: مراسم تشییع میلیونی و باشکوه این شهدا مؤید این امر است که سرداران مقاومت ریشه در دل ملت‌های منطقه دارند و آن‌ها ارادت خاصی به خط مقاومت دارند.

گفتنی است، مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد ابومهدی المهندس و شهدای دیگر مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهید سردار سلیمانی و هم‌چنین رهبر انقلابی بحرین شیخ عیسی قاسم و رئیس مجلس تنفیذی حزب‌الله لبنان و جمع کثیری از جوانان محور مقاومت برگزار شد.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.