امکانات نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج می‌شود

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح از بسیج امکانات نیرو‌های مسلح کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

هادی نیوز: سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان کشور، از بسیج امکانات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتش، سپاه، بسیج، وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

وی در این زمینه اظهار داشت: چندین بیمارستان ثابت و سیار وابسته به نیرو‌های مسلح برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اضافه کرد: ضمن فعالیت شبانه‌روزی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم و همچنین آمادگی کلیه مراکز درمانی و بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور، همه مراکز آموزشی و مراکز تجمع نیرو‌های مسلح کاملاً در کنترل تیم‌های تخصصی بهداشت و درمان قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرفته است.

سردار شکارچی با بیان اینکه این ویروس جهانی شده و بسیاری از کشور‌ها را درگیر کرده است، افزود: نیرو‌های مسلح نیز علاوه بر بسیج امکانات پزشکی و درمانی، تردد از مرز‌های هوایی دریایی و زمینی را تحت کنترل و مراقبت جدی‌تر قرار داده‌اند.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای رعایت نکات بهداشتی که از مراجع رسمی و رسانه ملی توصیه می‌شود، از همگان خواست به شایعات و خبرسازی‌ها توجه نکنند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اطمینان داد که با عزم ملی و اراده همه دستگاه‌های مسئول و قضایی کشور، این ویروس ریشه‌کن خواهد شد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.