فرمان ستادکل نیروهای مسلح به ارتش برای رزمایش بیولوژیک/ تجهیز بیمارستان ۲هزار تخت‌خوابی ظرف ۴۸ ساعت

امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش از فرمان ستادکل نیروهای مسلح برای انجام رزمایش بیولوژیک خبر داد.

هادی نیوز:  امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری قرارگاه پدافند زیستی ارتش، از فرمان ستادکل نیروهای مسلح برای انجام رزمایش بیولوژیک خبر داد و گفت: در فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستادکل، موضوع رزمایش برای آمادگی حمله بیولوژیک احتمالی مطرح شده بود. نیروی زمینی و پدافند ما در حال انجام این اقدامات هستند اما با توجه به تعریف رزمایش که کسب آمادگی برای آینده است، در 21 استان اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: ظرف دو روز گذشته ستادکل دستور دیگری صادر کردند که امروز به فرمانده نیروی زمینی ارتش با توجه به ظرفیت‌های این نیرو و توانمندی‌هایشان ابلاغ می‌شود. دستور این است که با استفاده از توانمندی‌های نیروی زمینی یک نقطه مناسب در شهر تهران انتخاب شود و یک مجتمع بیمارستانی 2000 هزار تخت‌خوابی ظرف 48 ساعت آماده کنند لذا این دستور در حضو خبرنگاران و رسانه‌ها به نیروی زمینی ارتش و امیر حیدری ابلاغ می‌شود.

امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی نیز پس از ابلاغ این فرمان، در نشست خبری اظهار داشت: در اجرای اوامر امیر سیاری که به بنده ابلاغ فرمودند پاسخ ما چشم است و با بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه نیروی زمینی امتثال امر خواهیم کرد و از درگاه خداوند مسئلت داریم از این آزمون بزرگ موفق بیرون بیاییم.

ساعت 10 روز چهارشنبه از این اقدام ارتش در تهران رونمایی خواهد شد.

 

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.