فرماندار نیویورک:

واکنش‌ دیرهنگام موجب فاجعه شیوع کرونا در آمریکا شد

فرماندار نیویورک هشدار داد هنوز نبرد اصلی با شیوع ویروس کرونا در این ایالت فرانرسیده و طی 14 تا 30 روز آینده اوج شیوع ویروس کرونا در این ایالت روی خواهد داد و واکنش دیرهنگام باعث این فاجعه شده است.

هادی نیوز: «آندریو کوومو» فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد که هنوز نبرد اصلی با ویروس کرونا در آمریکا فرا نرسیده و اوج شیوع این ویروس طی 14 تا 30 روز آینده روی خواهد داد.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: واشنگتن می‌دانست که ویروس کرونا سرانجام به این کشور نیز خواهد رسید اما واکنش به آن دیر هنگام بوده که باعث بروز فاجعه کنونی شد.

فرماندار ایالت نیویورک همچنین از مثبت شدن تست کرونای برادرش «کریس کوومو» که یکی از مجریان معروف شبکه خبری سی‌ان‌ان است خبر داد و گفت که وی در منزل خود در قرنطینه به سر می‌برد.

کوومو افزودکه  تا کنون تست ابتلا به کرونای 75 هزار و 795 نفر در این ایالت مثبت بوده و 10 هزار و 929 نفر در بیمارستان‌های ایالت نیویورک بستری شده‌اند که حال 2 هزار و 710 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

تا کنون 1550 نفر در ایالت نیویورک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر نیویورک، مقامات این شهر از آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی که در پارک مرکزی این شهر دایر شده خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

 

بر اساس گزارش‌ها، آمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا که طی روز، چند بار به روز رسانی می‌شود،‌ بر اساس آخرین آمار به 3 هزار و 400 نفر رسیده است.

همچنین مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار دست کم 174 هزار و 684 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.