پیام سردار سلیمانی به مناسبت روز معلم؛

فرزندان ایران اسلامی مرهون معلمان بسیجی توانمند هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تأکید کرد: فرزندان ایران اسلامی مرهون اساتید و معلمان بسیجی توانمند و متعهدی هستند که با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) تصویری باشکوه از تلاش و خلاقیت را در عرصه‌های گوناگون تمدن‌سازی نوین اسلامی بر دل‌ها نقش بسته‌اند.

هادی نیوز: سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان و فرهنگیان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان ایران اسلامی مرهون اساتید و معلمان بسیجی توانمند و متعهدی هستند که با تأسی از سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) تصویری باشکوه از تلاش و خلاقیت را در عرصه‌های گوناگون تمدن‌سازی نوین اسلامی بر دل‌ها نقش بسته‌اند. بحمدالله امروز در گام دوم انقلاب اسلامی جای‌جای کشور عزیزمان به برکت خون چهار هزار معلم شهید و همچنین وجود معلمانی مؤمن، انقلابی و ایثارگر به صحنه‌های کم‌نظیر توانمندی، ابتکار و خلاقیت تبدیل شده است.

پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استوانه دین و دانش، پاره تن و حاصل عمر امام (رحمه‌الله علیه) استاد شهید مرتضی مطهری و روز فرخنده معلم که به معنی واقعی کلمه مظهر ایثارگری و از خودگذشتگی است را به همه اساتید، معلمان و فرهنگیان عزیز در جای‌جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.