سردار ادیبی:

پیروزی‌های گذشته و آینده کشور ما مرهون زحمات رزمندگان دفاع مقدس است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از محوری‌ترین نقاط قوت در کشور است و این میراث گرانبها باید حفاظت شود؛ چراکه پیروزی‌های گذشته و آینده کشور مرهون آن دوران و سختی‌هایی است که رزمندگان کشیدند.

هادی نیوز: سردار نادر ادیبی رئیس مرکز راهیان نور کشور ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری بین ستاد راهیان نور و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یکی از محوری‌ترین نقاط قوت در کشور است که امتداد آن می‌تواند باعث بروز نتایج مثبت در بخش‌های مختلف شود، لذا این میراث گرانبها باید حفاظت شود؛ چراکه پیروزی‌های گذشته و آینده کشور مرهون آن دوران و سختی‌هایی است که رزمندگان کشیدند.

وی ادامه داد: امروز با نگاهی به سیره رزمندگان و خانواده شهدا قطعا می‌توانیم ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم و عزت امروز و سال‌های آتی با درس‌های برگرفته از دفاع مقدس بدست آمده و خواهد آمد. راهیان نور نیز در این زمینه فعال است و با نیرو‌هایی که در اختیار داریم، قادریم در کادرسازی و تربیت انسان‌های تراز انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: یکی از کار‌های مهم در پاسداشت دوران دفاع مقدس، برگزاری راهیان نور است و همه باید به این میراث توجه کنند. به همین دلیل سند ملی راهیان نور تدوین و با ابلاغ سرلشکر باقری اجرایی شد و براساس این سند، نقشه راهی برای حفاظت از این میراث بزرگ تهیه شده است. وزارت دفاع هم که نقش مهمی در پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را دارد، به این موضوع تاکید داشته است و با جلساتی که در سازمان جفرافیایی نیرو‌های مسلح داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا تفاهمنامه‌ای بین راهیان نور و این سازمان صورت بگیرد.

ادیبی گفت: این تفاهمنامه می‌تواند نقشه جامعی از راهیان نور را مشخص کند و امیدواریم همه نهاد‌ها ما را در موضوع راهیان نور کمک کنند چراکه جوانان ما به دنبال بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس هستند.

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.