پامپئو وارد سرزمین اشغالی شد

وزیر امور خارجه آمریکا لحظاتی پیش برای گفت‌وگو با مقامات‌ رژیم صهیونیستی درباره طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله ایران و شیوع کرونا وارد اراضی اشغالی شد.

هادي نيوز: «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا لحظاتی پیش وارد سرزمین اشغالی شد تا با مقام‌های رژیم صهیونیستی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره طیفی از موضوعات از جمله ایران گفت‌وگو کند.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، پامپئو در صدد است در سفر خود به فلسطین اشغالی، با نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه وی درباره ایران، شیوع کرونا و موضوعات دیگر گفت‌وگو خواهد کرد.

«دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک هفته گذشته در یک ویدئوکنفرانس به خبرنگاران درباره سفر پامپئو به اراضی اشغالی گفت که محور گفت‌وگوهای پامپئو بر فعالیت‌های ایران در منطقه، سوریه و تحولات مربوط به حزب‌الله لبنان متمرکز خواهد بود.

وی ادامه داد که سفر پامپئو به اراضی اشغالی به این دلیل است که وزیر خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی «چیزهای زیادی برای آموختن از یکدیگر در مواجهه ما با تهدیدهای فعلی دارند».

این دیپلمات آمریکایی از نفوذ ایران در منطقه بعنوان یکی از تهدیدهای کنونی یاد کرد که متوجه ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

شنکر ادامه داد که دیدار با مقام‌های فلسطینی در دستورکار پامپئو قرار ندارد و گفت که مدت‌ها است که رهبران فلسطینی با مقام‌های آمریکایی گفت‌وگو نکرده‌اند.

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.