سرلشکر سلامی:

جغرافیای مقاومت، آرمان‌های بلند رمضان عبدالله را فراموش نمی‌کند

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: جغرافیای مقاومت، نام و آرمان‌های بلند و نورانی رمضان عبدالله را که نویدبخش آزادی قدس و دفع غده سرطانی اسرائیل از منطقه است فراموش نخواهد کرد.

هادي نيوز:  در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی خطاب به زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صادر کرد.

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

 برادر مکرم آقای زیاد نخاله دبیرکل شجاع جنبش جهاد اسلامی فلسطین 

 سلام علیکم ؛

 درگذشت جانسوز مجاهد اعظم و مبارزه خستگی ناپذیر انتفاضه مقدس فلسطین ، برادر عالیقدر "دکتر رمضان عبدالله شلح" دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

بی‌شک جغرافیای مقاومت و انتفاضه فلسطین نام ، یاد و آرمان‌های بلند و نورانی آن مجاهد شریف که یادآور اراده و مقاومت خلل ناپذیر مردم مظلوم فلسطین  و نوید بخش آزادی قدس و آینده درخشان ،پرامید و افتخار آمیز فلسطینیان قهرمان و محو حیات ننگین رژیم جعلی، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی و دفع غده سرطانی اسرائیل از منطقه است را در حافظه تاریخی خود و در کنار سردار نامدار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فتحی شقاقی فراموش نخواهد کرد و پرچم آن مبارزه همیشه جاوید را برافراشته و نماد شرافت ، فضیلت، عزت و افتخار خود در بستر تاریخ قرار خواهد داد.

فقدان آن مبارزه مخلص و فداکار را به ملت مظلوم فلسطین به ویژه مجاهدان جنبش جهاد اسلامی و رزمندگان مقاومت و انتفاضه فلسطین در جای جای سرزمین های اشغالی را تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و برای جنابعالی و خانواده معظم و همرزمان وی در جبهه مقاومت، صبر و شکیبایی و دوام توفیق خواستارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.