قاسم حبيب زاده

جنگ هشتگ ها

دیروز به آمار هشتگ های اول تا چهارم در توئیتر نگاه می‌کردم که واقعیت تلخی داشت.

 رتبه اول و دوم هشتگ ها تا ساعت ۱۱ به لغو فوری اعدام و اعدام نکنید اختصاص داشت که در مجموع ۱۱۳۰۰۰ توئیت و ریتوئیت را به خود اختصاص داده بودند و هشتگ‌های  فقط به عشق علی و  کمک‌های مومنانه که در رتبه سوم و چهارم بودند، در مجموع حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰ توئیت و ریتوئیت داشتند، یعنی تقریباً یک چهارم دو موضوع اول. (هر چند با گذشت چند ساعت این آمار تغییر کرد، اما تفاوت معناداری نیافت.)
این یعنی در جنگ روایتی، سربازان جبهه شبهه و کم بصیرتی با رهبری ائمه باطل، تقریبا چهار برابر سربازان جبهه بصیرت افزایی و روشنگری فعالیت داشته‌اند.
 در این موضوع ناخودآگاه یاد این فرموده علی علیه السلام می افتیم که به سربازان خود می فرمود: یاران معاویه با اینکه می‌دانند بر باطل اند منسجم تر و مستحکم تر از شمایند و این در حالی است که شما میدانید که بر حق هستید اما پراکنده و ...
امروز مهمترین عرصه جنگ روایتی فضای مجازی است و نخبگان انقلابی در شبکه‌های نخبگانی مجازی مانند توئیتر و امثالهم نباید اجازه دهند نظام اسلامی در محاصره جنگ روایتی قرار گیرد و با حضور موثر در جنگ هشتگ ها که جهت دهنده به افکار عمومی هستند، به یکی از رسالتهای جهاد تبیینی خود عمل کنند.
در ضمن عید قربان را هم به شما جهادگران عرصه تبیین تبریک می گوییم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.