سرلشکر رشید:

دشمنان از آزمودن قدرت اراده و توان ارتش و سپاه پرهیز کنند

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)، گفت: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را آموخته‌ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

هادي نيوز: سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در جمع فرماندهان ارتش در منطقه رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ که از روز آینده در سواحل مکران برگزار خواهد شد با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب مباهات است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از چهار دهه و مواجهه با بحران‌های امنیتی اوایل انقلاب و بعد هم هشت سال دفاع مقدس از قدرت و توان آمادگی رزمی بسیار مناسب برای پاسخ به تهدیدات برخوردار شده است.

وی افزود: بزرگترین دستاورد تجربه جنگ و دفاع مقدس ملت شریف ایران و نیروهای مسلح به مدت هشت سال، ضرورت برخورداری از آمادگی دفاعی و استفاده از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص)، افزود: فرزندان رشید ایران عزیز شاکله قدرت دفاعی کشور را برپایه فرهنگ عاشورایی، میراث ملی- تاریخی و راهبردی دوران دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

سرلشکر رشید تصریح کرد: برای ما ارتشی‌ها و سپاهی‌ها، موجب افتخار است که دشمنان به جای خرسندی و فرصت طلبی در استفاده از ضعف‌ها و آسیب پذیری‌های دفاعی ما پس از پیروزی انقلاب، امروز از قدرت فرزندان نسل انقلاب و جنگ در هراس به سر می‌برند.

وی در پایان تصریح کرد: مؤلفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را در درون تجربه‌های بحران جنگ آموخته ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.