سیزدهمین هفته متوالی تظاهرات علیه نتانیاهو

تظاهرات کنندگان برای سیزدهمین هفته متوالی با حرکت به سوی اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، خواستار کناره‌گیری وی شدند.

هادي نيوز: معترضان به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر روز شنبه در قدس اشغالی و چند شهر دیگر در سرزمین‌های اشغالی علیه وی تظاهرات برگزار کردند.

این تظاهرات که هر هفته برگزار می‌شود به دلیل اتهامات فساد علیه نتانیاهو و نحوه مدیریت کابینه وی در مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

در قدس اشغالی، تظاهرات کنندگان برای چهارمین هفته متوالی است که در منطقه پل «چردز» تجمع کرده و به سوی اقامت‌گاه نخست وزیر تظاهرات کردند.

اصلی‌ترین خواسته معترضان کناره‌گیری نتانیاهو از قدرت است.

بر اساس گزارش تایمز اسرائیل،‌ این تظاهرات با حدود 1500 نفر آغاز شده اما معمولا و هنگام رسیدن این تظاهرات به محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی تعداد آنها افزایش می‌یابد.

این سیزدهمین هفته متوالی است که تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو به اعتراض می‌پردازند و طی این مدت تعداد تظاهرات کنندگان به 15 هزار نفر نیز رسیده است.

پلیس رژیم صهیونیستی هیچگونه مجوزی برای برگزاری این تظاهرات صادر نکرده و معمولا این تظاهرات با درگیری با پلیس این رژیم همراه می‌شود.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.