فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نزاجا به نیروی متحرک هجومی تبدیل شده است/ طومار متجاوزان را درهم می‌پیچیم

امیر سرتیپ حیدری گفت: با توجه به اینکه نهضت روی پای خود ایستادن را در ابعاد مختلف نهادینه کرده‌ایم، آمادگی داریم که طومار هر متجاوزی را در کسری از زمان در هم بپیچیم.

هادي نيوز: امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه برگزاری رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی مبتنی بر اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا، تحولات عمیقی را در ساختار یگان‌های خود به وجود آورده، به این معنا که تبدیل به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ در منطقه شمال غرب کشور را بهانه خوبی قرار دادیم تا بتوانیم با توجه به شاخصه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم، ارزیابی جدیدی از توان و آمادگی رزمی نیروی زمینی مبتنی بر این ساختار جدید به عمل آوریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: الحمدلله نیروی زمینی با همان روحیه آفندی و با همان روحیه هجومی که دارد رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ را به‌صورت کاملاً هدفمند انجام داد.

امیر حیدری افزود: در طول این رزمایش، مراحل بسیار اثرگذاری از جمله عملیات شبانه و تعاقب با موفقیت انجام شد تا بر اساس طرح‌های مورد نظر برای نیروهای عمل‌کننده، در صحنه رزم واقعی بتوانیم دشمن را با تاکتیک‌های جدید به ورطه شکست بکشانیم.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش با توجه به اینکه نهضت روی پای خود ایستادن را در ابعاد مختلف نهادینه کرده است به فضل خداوند آمادگی دارد که طومار هر متجاوزی را در کسری از زمان به خواست خداوند و اراده الهی در هم بپیچد.

بنا بر این گزارش، رزمایش عاشقان ولایت ۹۹ نیروی زمینی ارتش به‌صورت تک شبانه و روزانه با هدف نمایش اقتدار و آمادگی رزمی و ارتقای تحرک در منطقه عمومی شمال غرب با موفقیت برگزار شد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.