حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در پیام تبریک روز نیروی دریایی:

عملیات مروارید، درسی به یادماندنی از دلاوری‌های دریادلان ارتش به ثبت رساند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

هادی نیوز: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، با صدور پیامی، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی دریایی هم برای نیرو‌های مسلح و هم برای کشور مایه آبرو و عزت بوده و یاد شهدای این نیرو ازجمله شهدای فداکار ناوچه پیکان همواره در تاریخ این کشور ماندگار خواهد بود. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

عملیات مروارید، حماسه جاویدان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در روز‌های آغازین دفاع مقدس، درسی به یادماندنی از دلاوری¬های دریادلان غیور و شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند، بیانگر قدرت ایمان، اخلاص و توکل به ذات پروردگار ملوانان جوان ایران اسلامی بود. آنان که ایستاده بر عرشه پیکان چشم به فردایی پر فروغ داشتند و برد نگاهشان دوردست‌ترین دریا‌ها بود و عمق تماشایشان تاریک‌ترین نقاط اقیانوس ها.

ناوچه همیشه جاویدان پیکان راهبردی برای توسعه ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، که به لطف خداوند، پیروی از ولایت فقیه و همت جوانان این مرز و بوم پر افتخار توانستند به دریا ها‌ی بیکران دست یافته و با اقتدار دیواری آهنین برای مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی بسازند که حتی فکر شوم تجاوز را نیز از بدخواهان ایران اسلامی گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفتم آذر و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گرانقدر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به تمام کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان تبریک عرض می‌نمایم. توفیقات روز افزون شما را تحت توجهات حضرت، ولی عصر {عجل اللّه تعالی فرجه الشریف} و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا»

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.