بسیج اساتید دانشگاه شریف:

نیروهای امنیتی پاسخی متناسب به عاملان اصلی ترور شهید فخری‌زاده بدهند

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شریف در پی ترور شهید فخری زاده از نیروهای حافظ امنیت خواست که با انتقام سخت پاسخی متناسب به عاملان اصلی این ترور بدهند و آنها را از ادامه اینگونه جنایت ها مایوس و رویگردان کنند.

هادی نیوز: بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شریف طی بیانیه ای در پی ترور و شهادت شهید فخری زاده اعلام کرد: از نیروهای حافظ امنیت ایران زمین انتظار داریم که در اسرع وقت با انتقام سخت پاسخی متناسب به عاملان اصلی این ترور بدهند و آنها را از ادامه اینگونه جنایت ها مایوس و رویگردان نمایند

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

کسانی که گفتند پروردگار ما خداوند یگانه است و در این راه استقامت کردند، فرشتگان بشارت دهنده بر ایشان فرود آیند که نترسید و نگران نباشید که پاداش (ونتیجه ایمان و استقامت) شما بهشتی است که وعده آن به شما داده شده بود. ( سوره فصلت آیه 30)

 ملت سرافراز ایران!

 بار دیگر دست جنایتکار دشمن تروریست از آستین پلیدترین موجودات روی زمین بیرون آمد و یکی دیگر از دانشمندان برجسته در حوزه هسته ای و یکی از مدیران برجسته  حوزه پژوهش و نوآوری دفاعی کشور را به خاک و خون کشید.

دشمن پلید در روز جمعه 7 آذر ماه، در آستانه سالگرد ترور رذیلانه و به شهادت رساندن سردارسلیمانی قهرمان، عمود خیمه امنیت و نفوذ منطقه ای ایران مقتدر، با ترور وحشیانه یکی از ستون های خیمه اقتدارعلمی و فناوری این مرز و بوم، سردار فخری زاده را در برابر چشمان نگران خانواده و فرزندانش به شهادت رسانید. غافل از آنکه شهادت هنر مردان خداست. توفیق و پاداش بزرگوارانی که عمری با مجاهدت خستگی ناپذیر زیسته اند،  مردن در بستر بیماری نیست. بلکه سزاوار است که با نثار تمامی وجود و هستی خود به حضرت دوست، سوار بر براق شهادت تا اعلی علیین پرواز و به معدن عظمت متصل و به درگاه یگانه معشوق هستی مشرف شوند. طوبی لهم وحسن مآب.

ریخته شدن خون های پاک دانشمندان فناوری های پیشرفته و هسته ای این ملت فرهیخته گرچه جامعه علمی را از تجارب گرانسنگ آنها محروم می سازد، ولی اراده پیشرفت علمی را در شاگردان و ادامه دهندگان راهشان مستحکم تر خواهد کرد. شاهد این مدعا اعترافات وزیر خارجه دولت سابق آمریکا است که:  "توانمندی های (هسته ای) ایران چیزی نیست که بتوان آن را بمباران و یا تحریم کرد".

دشمن زبون پس از یاس از نتیجه ندادن تحریم های حداکثری به زعم خود درصدد است که شاید شکست خود در به سازش کشاندن ایران مقاوم را با روی آوردن به تاکتیک ترور دانشمندان بزرگ این مرز و بوم جبران نماید. اما مردم مقاوم و مجاهدان راه اعتلای کشور نشان داده اند که با اینگونه فشارها و ترورها تردیدی به خود راه نمی دهند و حرکت در راه پیشرفت علمی در زمینه های تثبیت کننده پایه های استقلال این کشور را ادامه خواهند داد و به دشمنان خود می‌گویند از خشم خود بمیرند. موتوا بغیظکم. 

بدون شک مردم غیور ایران برای ساختن ایرانی قدرتمند و مستقل راهی جز مقاومت و تلاش جهادگرانه برای تقویت بنیه های نظامی، امنیتی، علمی و اقتصادی با تکیه به توان نیروهای داخلی و ملی خود نداشته و نخواهد داشت. از مسئولین امنیتی کشور مصرانه خواستار پاسخگویی دقیق و شفاف در مورد علل بروز این ضایعه ناگوار هستیم.

از نیروهای حافظ امنیت ایران زمین انتظار داریم که در اسرع وقت با انتقام سخت پاسخی متناسب به عاملان اصلی این ترور بدهند و آنها را از ادامه اینگونه جنایت ها مایوس و رویگردان نمایند. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شریف، شهادت سردار دانشمند و رشید اسلام فخری زاده، فخر ایران اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.