آغاز پویش سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «مرد میدان»

پویش گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «مرد میدان»، آغاز به‌کار کرد.

هادی نیوز: بنیاد حفظ و نشر آثار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در بیانیه‌ای از آغاز‌ به‌کار پویش گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «مرد میدان» خبر داد و اعلام کرد:

«بسم الله قاصم الجبارین

حاج قاسم سلیمانی فقط یک فرمانده نظامی بی‌مانند، یک استراتژیست کم‌نظیر و یک مدیر استثنایی نبود؛ او قهرمانی ساخته‌شده در گذشته‌های خونین و گهربار ایران عظیم بود؛ مردی که چشم به آینده داشت و آینده‌سازی دستور کارش.

حاج قاسم کارگزار نظمی تازه برای جهانی درهم‌ ریخته و زیر ضربات استعمار و استثمار و بردگی بود؛ بی‌نظمی که می‌خواست آزادی و استقلال ایران بزرگ را در خود هضم کند و سپهبد شهید ما، تمام ابزار‌های سخت و نرم را درهم آمیخت که در سایه‌ سیاست صدور انقلاب خمینی کبیر و تدابیر رهبری معظم انقلاب، پایه‌های تمدن نوین اسلامی را بنا نهد؛ و دشمن این راز را شناخت و او را در شرایطی منحصر بفرد ترور کرد و به شهادت رساند. "

بنیاد «مکتب حاج قاسم» با بهره‌گیری از رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر با دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از ملت بزرگ ایران و مستعضفان جهان دعوت می‌کند تا آنچنان که در روز‌های شهادت این فرمانده مجاهد مخلص قدم در صحنه گذاشتند، در این روز‌های اولین سالگرد نیز به پرچم راه و هدف شهید عزیزمان را برافراشته نگه دارند.

از این رو، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی، با شعار #مرد_میدان به استقبال روایت‌های مردم ایران از سیره شخصی مدیریتی و رشادت‌ها و بن‌بست‌شکنی‌های حاج قاسم خواهد رفت.

در همین راستا، محصولات تبلیغی و ترویجی برای کمک به تولیدات مردمی در این پویش، به مرور در اختیار ملت عزیز ایران قرار خواهد گرفت».

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.