فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

لزوم مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت

سردار اشتری با قدردانی از همکاری و همیاری مردم در اجرای طرح ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر لزوم مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت جامعه تاکید کرد.

هادی نیوز: سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همت و تلاش همکارانم، امنیت خوبی در این استان برقرار است و اقدامات شایسته‌ای جهت ارتقاء اجتماعی در حوزه‌های مختلف پلیس صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با اقدامات خوبی که صورت گرفته است، شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم، گفت: ان‌شاءالله با تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم شاهد موفقیت‌های روزافزون و ارتقاء امنیت در جامعه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ۸۰ درصد کار در محل ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران انجام شده است و ان‌شاءالله بزودی کارکنان به این مجموعه انتقال می‌یابند تا شاهد افزایش بازدهی کاری در این مجموعه باشیم.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: با برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته، قرار است که طی سال‌های آینده با ساخت مسکن، نیاز نیروهای ناجا در این مبحث برطرف می‌شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور افزود: جا دارد از همه مردم عزیز بابت همکاری خوبی که هم در داخل شهر‌ها و هم در جاده‌ها با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با محدودیت‌ها داشته‌اند، تشکر کنم؛ هم اصناف و هم رانندگان با مدیریت خوب به‌خصوص در تهران و شهر‌های بزرگ همگام با تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کردند.

سردار اشتری در پایان گفت: امیدواریم که با یاری خداوند و همیاری مردم و مسئولان و توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مشکلات برطرف شود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.