معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

شهید سلیمانی با استفاده از عقلانیت «ارتش بدون مرز» ایجاد کرد

سردار سنایی‌راد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی با استفاده از عقلانیت توانست ارتش بدون مرز ایجاد کند و از افراد جهادی و مشتاق مبارزه مجموعه‌ای را برای مقابله با تکفیری‌ها تشکیل دهد.

هادی نیوز: سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برآمده از اسلام و مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است؛ ارکان مکتب شهید سلیمانی دین‌باوری، معنویت و معنویت‌گرایی و عقلانیت است؛ یعنی به در کنار اقدام انقلابی، اهل محاسبه و اقدام عقلانی هم بود.

وی افزود: اگرچه اقدام سردار سلیمانی در جبهه نبرد، جهادی و ادای تکلیف در راه خدا بود و در خط مقدم مبارزه با کفار هم قرار داشت، ولی با وجود این از ادای تکالیف الهی خود غافل نمی‌شد؛ حضور او در مبارزه با تکفیری‌ها قطعاً محاسبه شده بود و با استفاده از عقلانیت توانست روسیه را در مبارزه با داعش همراه کند.

سردار سنایی‌راد ادامه داد: سردار سلیمانی با استفاده از عقلانیت توانست ارتش بدون مرز ایجاد کند و از افراد جهادی و مشتاق مبارزه مجموعه‌ای را برای مقابله با تکفیری‌ها تشکیل دهد. 

وی با اشاره به مدیریت جهادی شهید سلیمانی گفت: امروز گمشده جامعه ما همین نوع مدیریت است؛ یعنی مدیریتی که در آن شهامت اقدام وجود دارد؛ خروجی مدیریت جهادی سردار سلیمانی شکست داعش و نشان دادن کارایی این نوع مدیریت است؛ البته رشادت و شجاعت را هم می‌توان به‌عنوان دستاورد دیگر مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.