سردار ناظر در آیین رونمایی از شش عنوان کتاب ویژه شهید سلیمانی:

«سردار سلیمانی» دشمن را ناکام کرد/ «کتاب»؛ فرهنگ شهادت را برای آینده ماندگار می‌کند

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فعالیت‌های سردار سلیمانی را عامل ناکامی نقشه‌های شوم دشمن دانست و گفت: سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از نویسندگان تقدیر به‌عمل می‌آورد چراکه معتقدیم با قلم متعهد؛ شخصیت‌هایی همانند شهید سلیمانی به نسل آینده معرفی و این فرهنگ منتقل می‌شود.

هادی نیوز: سردار «محمدقاسم ناظر» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین رونمایی از شش عنوان کتاب به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با بیان اینکه یک سال از شهادت شهید سلیمانی می‌گذرد و این داغ بر ملت ایران و مشتاقان ایشان همواره سخت است، اظهار داشت: سردار سلیمانی و جوانان مدافع حرم ایرانی و افغانستانی و پاکستانی و لبنانی با مقاومتی که نشان دادند دشمن را ناکام کردند.

وی رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود را حمایت‌کنندگان داعش معرفی کرد و افزود: حمایت مادی و تجهیزاتی دشمن از داعش بخاطر برهم زدن امنیت منطقه و در نهایت هدف اصلی آن‌ها امنیت داخلی ایران بود که با درایت و جانفشانی سردار سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت این شوم نقشه خنثی شد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید براینکه باید همواره قدرشناس رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده‌های شهدا باشیم، عنوان کرد: تا قیامت مدیون و بدهکار خانواده‌های شهدای مدافع حرم هستیم و امنیت و آسایش امروز کشور را بخاطر مجاهدت‌های آن‌ها داریم.

[«سردار سلیمانی» دشمن را ناکام کرد/ کتاب فرهنگ شهادت را برای آینده ماندگار می‌کند]

سردار ناظر دفاع از انقلاب اسلامی، اسلام و امت اسلامی را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از نویسندگان تقدیر به‌عمل می‌آورد چراکه معتقدیم با قلم متعهد؛ شخصیت‌هایی همانند شهید سلیمانی به نسل آینده معرفی و این فرهنگ منتقل می‌شود و این مهم تنها از طریق فرهنگ و ادب ماندگار خواهد شد. «کتاب» فرهنگ شهادت را برای آینده ماندگار می‌کند و نقش نویسنده متعهد در این مسیر چشم‌گیر است.

وی به تجربه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: روزگاری ملت ایران هشت سال دفاع مقدس و حمایت استکبار از صدام را شاهد بود، این تجربه که منجر به پیروزی ملت ایران شد را نسل جدید و جوان درک نکرده‌اند؛ لذا ادبیات و کتاب می‌تواند انتقال دهنده این مفاهیم باشد. در جریان دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در مقابل قدرت‌های نظامی جهان ایستادیم و امروز به پیشرفت صنایع مختلف از جمله نظامی رسیده‌ایم که همه این‌ها در ادبیات انعکاس خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در آینده جوانان ما و نسل‌های بعد وقتی آثار منتشر شده ادبیات را مطالعه کنند متوجه خواهند شد جمهوری اسلامی ایران در جریان دفاع از مظلوم و کشور‌های مسلمان، به دین و مذهب نگاه نکرده و قائل به مرز‌های ظاهری نبوده بلکه مظلومین را مورد حمایت قرار داده است.

[«سردار سلیمانی» دشمن را ناکام کرد/ کتاب فرهنگ شهادت را برای آینده ماندگار می‌کند]

در ادامه این مراسم یغما حسینی فرزند شهید مدافع حرم «مهدی حسینی» دلنوشته‌ای را خطاب به حضرت زینب (س) قرائت کرد و  مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین کوثر دانش گردآورنده کتاب «جهانمرد» شامل مجموعه داستانک‌های نویسندگان کشور برای شهید حاج قاسم سلیمانی، از توجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مقوله داستانک تشکر کرد و آثار منتشر شده رونمایی شدند.

 

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.