سرلشکر سلامی:

شهادت سردار سلیمانی آغازی برای جهانی‌سازی گفتمان مقاومت است

فرمانده کل سپاه گفت: باید به دنیا آموخت که حاج قاسم، شخص نیست، مکتب است؛ لذا شهادت او پایان نیست، بلکه آغاز و شروعی برای جهانی‌سازی گفتمان مقاومت است.

سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پیامی به این وبینار صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

امروز سالگرد شهادت کسی را گرامی می‌داریم که در ایمان، شجاعت و اعتقاد بی‌نظیر بود. یاد، نام و گستره شخصیت او فراتر از مرز‌های ایران و جهان اسلام بود و امروز همه جهان از او به‌عنوان اسوه حمایت از مظلومان و مستضعفین یاد می‌کنند و چه بد است کار کسانی که می‌خواهند به خورشید سنگ بزنند و آن را خاموش سازند.

باید به دنیا آموخت که حاج قاسم، شخص نیست، مکتب است، نقطه نیست، راه است و شهادت او پایان نیست، بلکه آغاز و شروعی برای جهانی‌سازی گفتمان مقاومت است.

شهادت سردار سلیمانی بعثت و برانگیختگی عجیبی در عالم به وجود آورده و یک انرژی جدید در جغرافیای وسیع، خلق کرده که یک نمونه آن کار ارزشمند، خط‌شکن و ماندگار شماست که امیدوارم با همت جوانان غیور و انقلابی استان آذربایجان شرقی تداوم داشته باشد.

حاج قاسم، برای کشور و ملت‌های مظلوم قدرت‌آفرین بود و امروز تکلیفی بزرگ بر دوش ماست که با تولید قدرت نرم، نرم‌افزار فکری و هژمونی پوشالی آمریکا را به چالشی عظیم دچار کنیم. کار ارزشمند جامعه علمی و دانشگاهی آن استان ولایتمدار را ارج نهاده و سپاس و قدردانی خودم را نثار شما می‌کنم.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.