روایت شمخانی از شکست راهبرد فشار حداکثری ترامپ علیه ایران

دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: قرار بود راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ ترامپ، جمهوری اسلامی را به تسلیم واداشته و از معادلات جهانی و منطقه‌ای حذف کند، اینک ترامپ از صحنه سیاسی آمریکا و جهان حذف شده است.

هادی نیوز: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (سه شنبه) در صفحه توئیترش نوشت: ‏قرار بود راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ ترامپ، جمهوری اسلامی را به تسلیم واداشته و از معادلات جهانی و منطقه‌ای حذف کند.

وی یادآور شد: اینک ترامپ از صحنه سیاسی آمریکا و جهان حذف شده و ⁧‫ایران‬⁩ در ابعاد داخلی و خارجی قدرتمندتر از گذشته راهبرد ⁧‫مقاومت فعال را به پیش می‌برد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در چهار سال گذشته با خروج از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، راهبرد فشار حداکثری علیه ایران را دنبال کرد که با مقاومت حداکثری مردم ایران این راهبرد به شکست انجامید.

عای شمخانی روز یکشنبه نیز در توئیتی نوشت: جنگ ادراکی ⁧‫آمریکا‬⁩ برای بزرگ‌نمایی موضوعی بی‌ارزش، چون بازگشت این کشور به ⁧‫برجام‬⁩، فرجامی نخواهد داشت. لغو کامل و قطعی کلیه ⁧‫تحریم‬⁩ ها، تنها گزینه واشنگتن برای بازگشت از راهبرد شکست خورده فشار حداکثری ترامپ است.

‏⁧‫شمخانی در این توئیت از هشتگ «مقاومت فعال» استفاده کرده بود.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.