وزش باد و کاهش آلودگی هوای تهران از بعدازظهر فردا/برف و باران در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی می‌شود.

هادی نیوز: صادق ضیائیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: با ورود سامانه بارشی به کشور از بعد از ظهر امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،کرمانشاه و غرب کردستان همچنین ایلام بارش برف و باران و وزش باد داریم.

وی افزود: روز آینده بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی همچنین برخی نقاط استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، قزوین و شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه ۲۷ دی در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیائیان گفت: روز شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و در روز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا وزش باد شدید به همراه افزایش قابل ملاحظه دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت که بعد از ظهر امروز نیز این شرایط در این نقاط وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر امروز و فردا مواج است، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز در استان های واقع در شمال غرب با وزش  باد از میزان غلظت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا در استان‌های واقع در نواحی مرکزی کشور و شمال شرق به دلیل وزش باد از میزان غلظت آلاینده‌های جوی کاسته خواهد شد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز جمعه ۲۶ دی ماه نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۲ و سه درجه خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز آینده در ۱۸ استان کمینه دمای زیر صفر درجه خواهد بود.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.