رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تهدیدات آمریکا پس از لبخند‌های دیپلماتیک بیشتر شد/ درگیر یک جنگ تمام‌عیار جهانی هستیم

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: آن‌هایی که ادعا می‌کردند سایه جنگ را از سر ملت کنار می‌زنند، موفق نشدند و تهدیدات آمریکا علیه ملت ما بعد از لبخند‌های دیپلماتیک بیشتر شده است.

هادی نیوز: جشنواره گوهر فاطمی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ «مهدی هادیان» معاون هماهنگ نهاجا در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این جشنواره ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بسیاری از افراد احکام شرعی خود را نمی‌دانند و قصد آن‌ها مقابله با حکم الهی نیست و ما نیز نتوانستیم حکم الهی را اقناعی به جامعه هدف برسانیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی یکی از کارکرد‌های برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را رساندن احکام اسلام به دست مردم دانست و افزود: هنر ما در این جشنواره‌ها و مراسم این است کاری کنیم که احکام الهی به درستی به مردم و جامعه هدف منتقل شود.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن، تاکید کرد: مقابله دشمن تنها در بعد نظامی نیست و در ابعاد مختلف این جنگ و تهدیدات وجود دارد و دشمنان همواره ما را تهدید نظامی می‌کنند و همین امروز که چهار روز به پایان دولت ترامپ مانده، عقلا نگران هستند که ترامپ در همین روز‌های پایانی هم فتنه‌ای دیگر به پا کند. این تهدیدات نظامی در برابر ما همچنان ادامه دارد و آن‌هایی که ادعا می‌کردند سایه جنگ را از سر ملت ایران کنار می‌زنند، متاسفانه موفق نشدند و تهدیدات آمریکا علیه ملت ما بعد از لبخند‌های دیپلماتیک بیشتر شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، تاکید کرد: تروریستی اعلام کردن سپاه توهین به همه ملت ما است. سپاه از ما و ملت ایران جدا نیست و تروریستی اعلام کردن سپاه که حق بزرگی در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج داشته عقلانی نبوده و توهین به ملت یک کشور مستقل است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: اقدامات و تحرکات و شیطنت‌های ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد که یک جنگ تمام‌عیار را علیه ایران برنامه ریزی کرده اند و این جنگ تمام‌عیار جهانی هنوز تمام نشده، آن‌ها نه گزینه‌های نظامی را از روی میز برداشته و نه تحریم‌ها را لغو کرده‌اند. آن‌ها روز گذشته هم تحریم‌هایی را علیه ملت ایران اعمال کرده اند؛ این‌ها نشان می‌دهد که ما درگیر یک جنگ تمام‌عیار جهانی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه، اما این تحریم‌ها نتیجه عکس می‌دهد، اضافه کرد: آن‌ها بی‌سابقه‌ترین تحریم و فشار را بر ملت ایران اعمال کردند و دارو، مواد غذایی و بهداشتی و تبادلات بانکی ایران را تحریم کردند تا از این طریق سلامتی مردم به خطر بیفتد.

وی گفت: در جریان سیل و زلزله آن‌ها اجازه ندادند کمک‌های جهانی به ملت ایران برسد، حالا چه شده که می‌خواهند به ما واکسن کرونا بدهند، بنابر اعلام خود آن‌ها واکسن در کشور آن‌ها تلفاتی داشته و جواب نداده این نشان می‌دهد که فروش واکسن به ایران یک توطئه است و اهدافی را دنبال می‌کنند و می‌خواهند ملت ما را دچار مسائلی کنند که ما از آن‌ها خبر نداریم، روش آن‌ها در به کار گرفتن دارو و واکسن برای آسیب به ملت‌ها تروریسم دارویی است که البته با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری جلوی این توطئه آن‌ها گرفته شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به نظر یکی از اندیشمندان غربی که معتقد است کشتن مسلمانان مانع پیشرفت و حرکت مسلمانان نمی‌شود، گفت: آن‌ها به خوبی فهمیده‌اند که با ترور و کشتن مسلمانان نمی‌توانند مانع آن‌ها شوند. همان‌گونه که با شهادت حاج قاسم سلیمانی نتوانستند مانع حرکت عظیم محور مقاومت شوند. آن‌ها معتقدند به جای ریختن بمب بر سر مردم با ترویج فرهنگ غربی و گسترش بی‌حجابی دیگر زنان جامعه نمی‌توانند مجاهدان الهی تربیت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کشور ما در جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارد و این جنگ تمام‌عیار و ترکیبی مقاومت ترکیبی و مدیریت ترکیبی و جهادی می‌طلبد، ما باید با حکمرانی موثر اسلامی مقابل مستکبران جهان و جنگ‌های تمام‌عیار آن‌ها بایستیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های دفاعی کشور، گفت: امروز به برکت مدیریت فرماندهی معظم کل قوا در مسائل نظامی هیچ مشکلی نداریم. نیرو‌های مسلح آبروی اسلام را در اوج آن حفظ کرده‌اند و دشمن به خوبی می‌داند یکی بزند، ۱۰ تا می‌خورد، اما این اقتدار و بازدارندگی متاسفانه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی مشکل داریم در حالی که روی گنج نشسته ایم؛ چون اصول حکمرانی اسلامی در همه کسانی که موضوع اقتصاد را مدیریت می‌کنند، نیست. در مسائل سیاسی هم همینطور و در مسائل فرهنگی بیشتر و بدتر است؛ اصلاً انگار که موضوعات فرهنگی بی صاحب‌ترین موضوع در کشور است. شما در مهدکودک‌ها نگاه کنید و ببینید آیا در این مهدکودک‌ها فرهنگ اسلامی آموزش داده می‌شود یا فرهنگ غربی؟

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: بسیاری از این مراکز به صورت آشکارا مسئله سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند و این نشان می‌دهد که فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در این مراکز آموزش داده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی کار فرهنگی را بسیار مهم دانست و گفت: باید با کار فرهنگی ژرف و عمیق و برگزاری کلاس‌های اقناعی مقابل جنگ فرهنگی دشمن بایستیم. آن‌ها می‌خواهند حجاب و عفاف را از جامعه ما بگیرند و ما باید با همه امکانات به میدان آمده و در این عرصه نیز همانند عرصه نظامی توانمند شویم.

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.