در رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا اجرا شد؛

عملیات ترکیبی «تیپ نوهد» در سواحل مکران/ ایجاد اختلال در سامانه کنترل فرماندهی و جنگال دشمن

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۶۵ نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا عملیات ترکیبی را در سواحل مکران با موفقیت انجام داد.

هادی نیوز: امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی نیرو‌های مخصوص و واکنش سریع نزاجا، اظهار داشت: تیپ ۶۵ نیروی مخصوص (تیپ نوهد) با اجرای عملیات متحرک هوایی، به صورت ترکیبی و همزمان عملیات نفوذ و تهاجم را با موفقیت انجام داد.

وی افزود: غواصان تیپ ۶۵ نیروی مخصوص ارتش در این بخش از رزمایش به ۲ گروه تقسیم شده و با بالگرد‌های شنوک در سطح آب فرود آمده، به عمق دریا نفوذ و اهداف دریایی را منهدم کردند و گروه دوم نیز با انهدام پایگاه‌های تعبیه شده در ساحل، به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

امیر شرفی تصریح کرد: این غواصان با تکیه بر مهارت‌های چندگانه فردی خود اعم از سقوط آزاد و نفوذ تاکتیکی از زمین، هوا و دریا توانستند ابعاد مختلف این مهارت‌ها را در رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کرده و با موفقیت تاکتیک نفوذ و تهاجم را اجرا کنند.

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش گفت: ایجاد اختلال در سامانه کنترل فرماندهی، جنگال (جنگ الکترونیک) و مخابرات دشمن در سطح دریا و همچنین عملیات ترکیبی چتربازان غواص نیروی زمینی ارتش با پشتیبانی انواع بالگرد‌های هوانیروز در سطح و در آب‌های دریای عمان یکی از تاکتیک‌های به کار گرفته شده در این رزمایش بود که با موفقیت اجرا شد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.