واکنش حماس به تهدیدهای رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

سخنگوی جنبش حماس به تهدیدهای دیروز رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به مناطق مسکونی فلسطین و لبنان واکنش نشان داد.

هادی نیوز: «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به اظهارات رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که گفته بود در هر تنش با این جنبش، مناطق مسکونی را هدف قرار خواهد داد، واکنش نشان داد.

او چهارشنبه گفت:‌ «اظهارات کوخاوی درباره اینکه ارتش تحت امر برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی در هر درگیری آتی در غزه یا لبنان برنامه‌ریزی کرده است، منطق قلدری و استکباری دشمن صهیونیستی علیه مردم ما و سایر گروه‌‌های امت ما را به شکل فخرفروشانه نشان می‌دهد».

سخنگوی حماس گفت که تهدیدات کوخاوی درباره ارتکاب جنایت در حق مردم فلسطین یا مردم لبنان چیز جدیدی نیست؛ چرا که ارتش این رژیم بارها در حق ملت‌های عرب منطقه در هر جنگ و رویایی جنایت‌ها و کشتارها مرتکب شده است ولی این بار ناتوان از آن است که بتواند در برابر مقاومت قهرمان موفق شود و در هر رویارویی آتی این ناتوانی نیز دشمن صهیونیست را همراهی خواهد کرد.

حازم قاسم با بیان اینکه مقاومت از مردم فلسطین حمایت و دفاع خواهد کرد، گفت که «کوخاوی رفتنی است کما اینکه اشغالگری نیز پایان خواهد یافت و ملت مقاوم ما در اراضی خود باقی خواهند ماند».

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.